Robin Hallberg valittiin Paulig Oy:n hallituksen jäseneksi

Paulig Oy:n sääntömääräinen yhtiökokous pidettiin 20. huhtikuuta Helsingissä. Yhtiökokous valitsi Robin Hallbergin uudeksi jäseneksi yhtiön hallitukseen. Hän tulee Christian Hallbergin tilalle, joka on ollut hallituksessa vuodesta 2011.

Robin Hallberg on syntynyt vuonna 1974 ja on koulutukseltaan tradenomi. Hän asuu Suomessa.

Yhtiökokous valitsi Mikael Arun uudestaan hallituksen puheenjohtajaksi. Muut hallituksen jäsenet ovat: Christian Köhler, Eduard Paulig, Harri Pulli, Jon Sundén (uudelleenvalittu) ja Sanna Suvanto-Harsaae (uudelleenvalittu). Berndt Heikel jatkaa hallituksen sihteerinä ja Joachim Borgström tarkkailijajäsenenä.

Paulig-konsernista

Kansainvälisenä elintarvikealan perheyrityksenä Paulig tunnetaan korkealaatuisista merkkituotteistaan ja palveluistaan. Yhtiön päätoimialat ovat Kahvi, Maailman Ruoka & Mausteet, Snack Food ja Naturally Healthy Food. Tuotemerkkimme ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Pauligilla työskentelee 1 900 henkilöä 13 maassa ja yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli 917 miljoonaa euroa. Lue lisää osoitteessa www.pauliggroup.com