Santa Maria, Risenta ja Gold&Green yhden katon alle

Paulig Foods. Tämän niminen on uusi divisioona, jonka alle tavaramerkit Santa Maria, Risenta ja Gold&Green* yhdistyivät 1.4. alkaen. Paulig Foods on osa perheomistuksessa olevaa Paulig-konsernia. Uuden divisioonan avulla konserni haluaa luoda vahvemman alustan kannattavalle kasvulle ja kansainväliselle laajentumiselle.

Paulig Foodsilla on lähes 350 miljoonan euron liikevaihto ja 830 työntekijää, ja valikoima myydään 34 markkinalla. Divisioonan tunnetuimmat tuotemerkit ovat Santa Maria ja Risenta ja uusimpana kasviproteiinimerkki Gold&Green.

Henrik Samuelson, toimitusjohtaja ja divisioonajohtaja

Henrik Samuelson johtaa Paulig Foodsia, ja on juridisten yksiköiden Santa Maria AB:n ja Risenta AB:n toimitusjohtaja. Henrik näkee uuden organisaatiorakenteen antavan suuria mahdollisuuksia tulevalle kasvulle.

– Suuremman pelivaran ja laajemman portfolion ansiosta saamme tehokkaammat kasvumahdollisuudet ja voimme luoda vahvempia tavaramerkkejä sekä tarjota paremmat konseptit, kokemukset ja tuotteet. Lisäksi hyödynnämme koko pätevyytemme. Olemme yksinkertaisesti parempia yhdessä, Henrik sanoo.

* Tuotemerkin Gold&Green omistaa Gold&Green Foods Oy, josta 51 % on Paulig Groupin omistuksessa. Paulig Foodsilla on Gold&Green-tuotemerkin myyntivastuu lisensioiduilla markkinoilla (muut maat kuin kotimarkkina-alue Suomi).