Takaisinveto: Yhdessä Gold&Green Nyhtökaura® Hampurilaispihvi -tuote-erässä havaittu listeriaa

Tuotteiden ja kuluttajien turvallisuus on meille tärkeää ja siksi teemme takaisinvedon Nyhtökaura® Hampurilaispihvierästä, jossa on havaittu Listeria monocytogenes -bakteeria. Listeriaa on löytynyt yhdestä tuote-erästä, mutta varotoimenpiteenä olemme laajentaneet takaisinvedon koskemaan myös kaikkia muita hampurilaispihvin tuote-eriä.

Takaisinvedettävä tuote: GOLD&GREEN NYHTÖKAURA® HAMPURILAISPIHVI 240 g

• Tuote-erät, joiden parasta ennen päiväys on 25.7.2020, 1.8.2020, 2.8.2020, 8.8.2020 ja 9.8.2020.
  • EAN-koodi: 6430061140935

Takaisinveto ei koske muita Nyhtökaura®-tuotteita. Pahoittelemme tapahtunutta. Olemme suorittaneet tehtaallamme perusteelliset puhdistustoimenpiteet ja edelleen tehostaneet omavalvontaamme.

Tuotteiden turvallisuus on meille tärkeää ja suosituksemme on, että takaisinvedettävää tuotetta ei käytetä, vaan avaamattomat pakkaukset palautetaan ostopaikkaan. Avatut tuotteet tulee hävittää. Mahdollisissa kysymyksissä voi olla yhteydessä̈ Pauligin Kuluttajapalveluun.

Lisätietoja:

Annette Kauppinen
Markkinointijohtaja
annette.kauppinen@goldandgreenfoods.com

Matti Ahonen
Myyntijohtaja
matti.ahonen@goldandgreenfoods.com

Pauligin Kuluttajapalvelu
Puh. 0800 0110 (ark. 9–12.30)
kuluttajapalvelu@paulig.com

Gold&Green Foods on 2015 perustettu yhtiö, joka kehittää innovatiivisia, terveellisiä ja kestävästi tuotettuja elintarvikkeita kaurasta ja palkokasveista. Liikeidean ydin on pohjoismainen kaura yhdistettynä ainutlaatuiseen tuotantomenetelmään. Gold&Green Foods on osa Paulig-konsernia vuodesta 2016 lähtien. Lue lisää osoitteesta goldandgreenfoods.com/fi/

Paulig-konserni sai alkunsa vuonna 1876 perustetusta perheyrityksestä, kun Gustav Paulig aloitti liiketoiminnan Helsingissä. Tänään Paulig-konserni tarjoaa kahvituotteita ja -palveluja, ruokakonsepteja, mausteita, kasvisperäisiä tuotteita sekä snacks-tuotteita. Yhtiön brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Paulig-konsernilla on liiketoimintaa 13 maassa ja liikevaihto vuonna 2019 oli 921 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on noin 2 100 henkeä. www.pauliggroup.com