Tapaa Pauligin 20. kahvilähettiläs

Pauligin uusi kahvilähettiläs julkistetaan perinteiseen tapaan Hyvän kahvin päivänä 6. kesäkuuta, mutta haluamme tarjota sinulle mahdollisuuden tutustua Pauligin 20. kahvilähettilääseen jo hieman etukäteen.

Kutsumme sinut ke 5.6. klo 911 Paulig Kulman yläkerrassa (Aleksanterinkatu 9, Helsinki) järjestettävään mediatilaisuuteen, jossa pääset ennakkoon tutustumaan uunituoreeseen kahvilähettilääseen sekä osallistumaan hänen vetämäänsä Cold Brew Sparkling -mocktailkouluun. Mocktailkoulun lomassa sinun on mahdollista haastatella ja kuvata kahvilähettilästä. Olethan myös yhteydessä, mikäli toivot kahvilähettiläälle erillisen haastatteluajan tilaisuuden jälkeen.

Tilaisuuteen on rajattu määrä paikkoja, joten ilmoittauduthan mukaan pikaisesti osoitteeseen media@paulig.com.

Tervetuloa!

Pirjo Hästbacka ja Heidi Liljeblad
Pauligin viestinnästä
media@paulig.com