Tulevaisuuden rakentaminen alkaa heistä kaikkein pienimmistä

”Olemme kaikki osia siinä yhteistyössä, joka kohdistuu ei ainoastaan itseemme ja yritykseemme, vaan myöskin koko nykyiseen yhteiskuntaan sen moninaisine eri toimintamuotoineen”, sanoi Eduard Paulig 1940-luvulla.

Juhlistimme uuden lastensairaalan avajaisia tekemällä sairaalan henkilökunnalle ja pauligilaisille rajoitetun erän 1940-luvulla lanseerattua Lastenlinna-kahvia.

Tulevaisuuden rakentaminen ja tärkeisiin yhteiskunnallisiin hankkeisiin osallistuminen on tänäkin päivänä osa Pauligin toimintaa. Olemme olleet mukana suomalaisten arjessa jo yli sadan vuoden ajan ja perheyrityksenä haluamme luoda hyvinvointia seuraaville sukupolville. Lapset ja nuoret ovat vastuullisuustyömme keskiössä ja siksi olemme olleet mukana niin 1940-luvulla Helsingin Lastenlinnan rakennustalkoissa kuin nyt 2010-luvulla merkittävässä roolissa eli perustajalahjoittajana nyt avatussa uudessa ja upeassa lastensairaalassa.

Helsingin Meilahdessa sijaitsevassa uudessa lasten ja perheiden sairaalassa lapset saavat huippuhoitoa ensiluokkaisissa tiloissa. Uusi lastensairaala on koko Suomen lastensairaala, jossa hoidetaan kaikkia lastensairauksia ja jonne tulee potilaita kaikkialta Suomesta. Sairauden sattuessa jokainen lapsi on tasa-arvoinen. On hienoa ollut olla mukana tukemassa tämän tärkeän hankkeen toteutumista. Uusi Lastensairaala -projekti on ollut aidosti sydämen asia monelle hankkeeseen lahjoittaneelle suomalaiselle sekä pauligilaisille. Lähdimme muutama vuosi sitten käynnistyneeseen hankkeeseen mukaan henkilöstömme ja omistajiemme aloitteesta.

Lämpimät kiitokset rakennustalkoisiin osallistuneille sekä kiitos kaikille uudessa lastensairaalassa työskenteleville. Teette merkityksellistä työtä!

Rolf Ladau
Paulig, konsernijohtaja

Pauligista:
Paulig on kansainvälinen elintarvikealan perheyritys, joka tunnetaan korkealaatuisista merkkituotteista ja palveluista. Yrityksen toimialat ovat Paulig Coffee, Paulig Foods ja Paulig Snacks. Sen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Pauligilla on 2 000 työntekijää 13 maassa ja sen liikevaihto vuonna 2017 oli 929 miljoonaa euroa.

Yrityksestä

Paulig on perheomisteinen elintarvikeyritys, joka rakentaa uutta ja vastuullista ruokakulttuuria – sekä ihmisille että maapallolle. Pauligilta saa kaikkea maistuvaa: kahvia ja kylmiä juomia, Tex Mex- ja snacks -tuotteita, mausteita sekä kasvipohjaisia vaihtoehtoja. Yrityksen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Vuonna 2019 Pauligin liikevaihto oli 921 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa on yli 2 000 työntekijää 13 eri maassa. He kaikki panostavat lupaukseen ”For a life full of flavour”. Paulig haluaa olla muutoksen eturintamassa, sillä maku on avainasemassa, kun elintarvikealalla rakennetaan parempaa maailmaa. www.pauliggroup.com