• Peab Oy/

Peab jo neljännen kerran ykkönen uudisasunto-rakentamisen asiakastyytyväisyydessä

EPSI-Ratingin neljättä kertaa toteuttaman uudisasuntorakentamisen toimialatutkimuksen mukaan Peabilla on edelleen toimialan tyytyväisimmät asiakkaat. Tasaisen hyvä suoritus kaikilla osa-alueilla tuotti ykkösaseman tälläkin kertaa.

EPSI-Ratingin tutkimuksen mukaan Peabin asiakastyytyväisyys (80,6) oli jälleen alan korkein, ja edelleen hieman korkeampi kuin vuotta aiemmin. Ero toimialana keskiarvoon (77,7) oli selvä. Asiakkaista peräti 90 % oli tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä Peabin toimintaan.

Eri osa-alueista erityisesti aikataulussa pysyminen ja ajantasainen informaatio asiakkaille projektin kuluessa korostuivat suhteessa toimialan keskiarvoon. Myös luotettavuus, asiakkaana olemisen helppous ja asunnon virheettömyys sekä asiakkaan kokema vastine rahalle nousivat esiin.

• Asiakkaidemme antama palaute on meille ensiarvoisen tärkeää. Sen pohjalta kehitämme toimintaamme edelleen. On todella hienoa huomata, että työmme on tuottanut tulosta, toteaa toimitusjohtaja Juha-Pekka Eskola Peab Invest Oy:stä.

Lisätietoja antaa:

Juha-Pekka Eskola, toimitusjohtaja, Peab Invest Oy, puh. +358 40 038 1953,

juha-pekka.eskola@peab.fi

Peab-konserni on yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennusyhtiöistä. Se työllistää Pohjoismaissa 14 000 henkeä. Konsernin toiminta on jakautunut neljään liiketoiminta-alueeseen; rakentaminen, kiinteistökehitys, infrarakentaminen sekä teollisuus. Peab-konsernin liikevaihto on 5.1 miljardia euroa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä. www.peab.fi