• Peab Oy/

Peab jo viidettä kertaa ykkönen uudisasunto-rakentamisen asiakastyytyväisyydessä

EPSI-Ratingin toteuttaman uudisasuntorakentamisen toimialatutkimuksen mukaan Peabilla on toimialan tyytyväisimmät asiakkaat nyt jo viidettä kertaa. Peab erottui luotettavana ja yhteiskuntavastuullisena toimijana. Myös huolenpito asiakkaista koettiin Peabin vahvuudeksi.

EPSI-Ratingin tutkimuksen mukaan Peabin asiakastyytyväisyys (77,8) oli alan korkein, ja hieman korkeampi kuin vuotta aiemmin. Ero toimialana keskiarvoon (74,6) oli selvä.

Peab erottui kilpailijoista erityisesti luotettavana ja yhteiskuntavastuullisena toimijana. Asiakkaat kokivat Peabin myös pitävän hyvää huolta asiakkaistaan. Palvelun laadun osa-alueelta tavoitettavuus ja kaiken tarvitsemansa avun saaminen korostuivat suhteessa toimialan keskiarvoon. Myös asunnon pohjaratkaisu ja virheettömyys nousivat esiin.

• Olemme todella ilahtuneita tutkimuksen tuloksista ja ykkössijasta asiakastyytyväisyydessä. Asiakkaidemme antama palaute on meille ensiarvoisen tärkeää, sillä sen pohjalta kehitämme toimintaamme edelleen. On todella hienoa huomata, että työmme on tuottanut tulosta, toteaa Peab Oy:n toimitusjohtaja Mika Katajisto.

Mika Katajisto, toimitusjohtaja, Peab Oy

p. +358 40 570 1025, mika.katajisto@peab.fi

Peab on Pohjoismainen yhteiskuntarakentaja, jolla on 16 000 työntekijää ja 5,9 miljardin euron liikevaihto. Paikallisen läsnäolon ja omien resurssiemme avulla kehitämme ja rakennamme arkea. Pääkonttori sijaitsee Förslövissä, Skånessa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä.