Peab on myynyt Turussa sijaitsevan Nereis Business Garden –toimistorakennuksen

Nereis Business Garden on Turun Pitkämäessä sijaitseva kahdeksankerroksinen korkeatasoinen toimistorakennus. Vuonna 2014 valmistuneessa kiinteistössä on 7 500 m2 vuokrattavaa tilaa. Toimistorakennus sijaitsee Naantalintien varrella n. 2 km Turun keskustasta.

Nereis Business Garden on toteutettu Peabin kehittämän Business Garden –konseptin mukaisesti. Konsepti tarjoaa modernit ja joustavasti muunneltavat tilat sekä kattavat ja monipuoliset palvelut vuokralaisille, kuten lounasravintolan, aulapalvelut ja neuvottelutilat. Peabin oma Turun yksikön konttori sijaitsee kiinteistössä ja kohteen päävuokralaisena toimii Deltamarin.

Vastuullisesti toteutettu Nereis Business Garden on LEED Gold -sertifioitu rakennus.

Kaikki Peabin kehittämät toimitilahankkeet suunnitellaan ja toteutetaan kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti.

-Panostamme toimitiloissamme ympäristöarvojen lisäksi hyvinvointiin, muuntojoustavuuteen ja tilatehokkuuteen. Olemme Nereiksen kohdalla onnistuneet erinomaisesti, kertoo Peabin toimitilapuolen johtaja Peter Lindeberg.

Kiinteistön osti yksityinen kiinteistösijoittaja. Kauppahinta ei ole julkinen.

Lisätietoja antavat:

Peter Lindeberg, liiketoiminnan johtaja, Peab toimitilat, +358 40 535 1939, peter.lindeberg@peab.fi

Petri Valkeinen, yksikönjohtaja, Peab Turku, +358 40 8308 140, petri.valkeinen@peab.fi

Peab-konserni on yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennusyhtiöistä. Se työllistää Pohjoismaissa 13 000 henkeä, joista Suomessa noin 700 henkilöä. Konsernin toiminta on jakautunut neljään liiketoiminta-alueeseen; rakentaminen, asunto- ja kiinteistöliiketoiminta, infrarakentaminen sekä teollisuus. Peab-konsernin liikevaihto on 4.8 miljardia euroa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä.