Peab rakentaa A-Kruunu Oy:lle suuren kerrostalon Espooseen

A-Kruunu Oy ja Peab ovat allekirjoittaneet urakkasopimuksen kerrostalon rakentamisesta Kaarlo Sarkian kadulle Espooseen.

Urakkasopimus pitää sisällään 121 vuokra-asuntoa käsittävän kerrostalon uudelle elämänmakuiselle asuinalueelle Espoon Vermonniittyyn, osoitteessa Kaarlo Sarkian katu 6.  Kohteen erityispiirteenä on julkisivu, jossa on onnistuttu luomaan uudenlaista elävyyttä, kolmiulotteisuutta ja ilmettä elementtijulkisivuisen asuinkerrostalon perinteeseen. Rakentaminen alkaa elokuussa 2018, ja talo on suunnitelman mukaan muuttovalmis elokuun lopussa 2020.

• Olemme hyvin tyytyväisiä päästessämme tekemään yhteistyötä A-kruunun kanssa ja näyttämään heillekin kykymme asuntorakentajana, kertoo Petri Salonen, Peabin Etelä-Suomen yksikön apulaisaluejohtaja.

• Vermonniityn kohde on A-Kruunun historian suurin uudisrakennushanke ja samalla ensimmäinen Espooseen toteutettava kohde. Olemme tyytyväisiä päästessämme toteuttamaan hienoa hanketta yhdessä Peabin kanssa, toteaa rakennuttamispäällikkö Eero Lehtomäki A-Kruunu Oy:stä.

Petri Salonen, apulaisaluejohtaja, Peab Rakentaminen, Etelä-Suomi,

puh.+358 40 652 6900,  petri.salonen@peab.fi

Eero Lehtomäki, rakennuttamispäällikkö, A-Kruunu Oy, puh. +358 40 173 5220, eero.lehtomaki@a-kruunu.fi