Peab rakentaa Espoon Leppävaaraan Uuno Kailaan kadulle 135 Lumo-vuokra-asuntoa

Peab Oy ja Kojamo-konsernin Lumo Kodit Oy toteuttavat Espooseen 135 Lumo-vuokra-asuntoa. Kohde sijaitsee Leppävaarassa osoitteessa Uuno Kailaan katu 5.

Kohteeseen rakennetaan 8-kerroksinen asuinkerrostalo, johon tulee 135 korkeatasoista Lumo-asuntoa yksiöistä neljän huoneen asuntoihin. Asuntojen keskipinta-ala n. 48 m2. Kohde sijaitsee liikenteellisesti hyvällä paikalla, Leppävaaran monipuolisten palvelujen äärellä.

• Uudet Lumo-kodit Uuno Kailaan kadulle toteuttavat strategista kasvuamme pääkaupunkiseudulla, jossa kaupungistuminen luo pitkäaikaista kysyntää. Leppävaaran monipuoliset palvelut ja erinomaiset liikenneyhteydet kuuluvat oleellisesti Lumo-asumiseen, projektipäällikkö Urpo Koivusaari Kojamosta sanoo.
  • Olemme rakentaneet useita laadukkaita ja toimivia kohteita Kojamolle pääkaupunkiseudulle. Tämä sopii erinomaisesti konseptiimme ja on hyvä jatko yhteistyöllemme Kojamo-konsernin kanssa, kertoo Etelä-Suomen asuntorakentamisen yksikönjohtaja Petri Salonen Peabilta.

Kohteen arvioitu valmistuminen on marraskuussa 2019.

Lisätietoja antavat:

Petri Salonen, yksikönjohtaja, Etelä-Suomen asuntorakentaminen, Peab Oy,