Peab rakentaa Lumo-talon Jätkäsaareen

Peab Oy rakentaa Lumo Kodit Oy:lle kerrostalon Helsingin Jätkäsaareen meren äärelle osoitteeseen Bahamankatu 8.

Uusi asuinkerrostalo on 6-kerroksinen, ja siihen tulee yhteensä 82 asuntoa.  Talo on betonielementtirunkoinen ja tiiliverhoiltu. Asunnot ovat vuokra -asuntoja.

• As Oy Helsingin Bahamankatu 8:n urakka on jatkoa Peab Oy:n ja Kojamon saumattomalle yhteistyölle, joka alkoi yhteisestä tontin hankinnasta. Olemme rakentanut viime vuosien aikana useita kohteita yhdessä ja odotamme erinomaisen yhteistyömme jatkuvan myös tässä hankkeessa. Asiakas-tyytyväisyys on yksi Peab Oy:n strategisista tavoitteista ja haluamme saavuttaa tavoitteemme tälläkin kerralla, kertoo Marko Rinkinen Peabilta.

Rakentaminen alkaa helmikuussa 2019 ja kohde valmistuu lokakuussa 2020.

Lisätietoja antaa:

Marko Rinkinen, aluejohtaja, Peab Oy, Etelä-Suomi,

puh. +358 40 767 6160, marko.rinkinen@peab.fi

Peab-konserni on yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennusyhtiöistä. Se työllistää Pohjoismaissa 15 000 henkeä, joista Suomessa noin 750 henkilöä. Konsernin toiminta on jakautunut neljään liiketoiminta-alueeseen; rakentaminen, kiinteistökehitys, infrarakentaminen sekä teollisuus. Peab-konsernin liikevaihto on 5.2 miljardia euroa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä.