Peab rakentaa S-Marketin HOK Elannolle Nurmijärven Klaukkalaan

Peab rakentaa uuden S-Marketin Helsingin Osuuskauppa Elannolle Nurmijärven kuntaan, Klaukkalan taajamaan, osoitteeseen Lepsämäntie 2. Urakkasumma on 11 milj. euroa.

Nyt rakennettava liiketila tulee olemaan yksi suurimmista S-Marketeista Suomessa. Rakennus on kaksikerroksinen ja kokonaisala on yhteensä 10600 brm2. Autopaikkoja rakennetaan 198 kpl.

Peab on aiemmin rakentanut HOK Elannolle kaksi S-Markettia pääkaupunkiseudulle - S-Market Saunalahden ja S-Market Karaportin. Viimeisimpänä on rakenteilla S-Market Pukinmäki, joka on pian harjakorkeudessa.

- Olemme erittäin tyytyväisiä päästessämme rakentamaan HOK Elannolle jo neljättä S-Markettia. Tämä on suuri luottamuksen osoitus, toteaa yksikönjohtaja Ari Koskenoja Peabilta.

Projekti käynnistyy elokuussa 2020 ja valmistuu helmikuussa 2022.

Lisätietoja antaa:

Ari Koskenoja, yksikönjohtaja, Peab Oy, PKS Toimitilarakentaminen

puh. +358 50 644 78, ari.koskenoja@peab.fi

Peab on Pohjoismaiden suurimpia rakennusyhtiöitä. Peab-konsernin liikevaihto on 5,3 miljardia euroa ja se työllistää noin 17 000 henkeä. Konsernilla on toimintaa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Pääkonttori sijaitsee Förslövissä, Skånessa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä. www.peab.fi