Peab rakentaa uuden toimistotalon Helsinkiin

Peab rakentaa Pitäjänmäkeen Vihdintien alkuun vuonna 2016 nousseelle Ultimes Business Gardenille jatkoa.

Ultimes Business Garden II on 7- kerroksinen toimistorakennus, jonka vuokrattava pinta-ala on noin 7900 m2. Kohde käsittää toimistokerrosten lisäksi maanalaiset paikoituskerrokset. Kohteen rakennustyöt ovat käynnistyneet ja kohde valmistuu alkuvuodesta 2019. Rakennus tuo valmistuessaan alueelle uusia toimijoita ja elävöittää koko Pitäjänmäen yritysaluetta.

Kortteliin, aivan Raide-Jokerin varteen, tulee vaiheittain yhteensä kuusi toimistotaloa käsittäen noin 50 000 m2.

”Tarve moderneille toimitiloille on kasvanut, tähän kysyntään meidän Business Garden -konsepti vastaa erinomaisesti” kertoo liiketoimintajohtaja Peter Lindeberg Peabilta.

Peter Lindeberg, liiketoimintajohtaja, Peab, puh. +358 40 5351939, peter.lindeberg@peab.fi

Yrityksestä

Peab on Pohjoismaiden suurimpia rakennusyhtiöitä. Peab-konsernin liikevaihto on 5,3 miljardia euroa ja se työllistää noin 17 000 henkeä. Konsernilla on toimintaa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Pääkonttori sijaitsee Förslövissä, Skånessa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä. www.peab.fi