• Peab Oy/

Peab rakentaa uutta asuinaluetta Jyväskylässä. Toinen asuinkerrostalo rakenteilla Kuokkalan keskustan läheisyyteen.

Peab rakentaa Kuokkalan keskustan läheisyyteen, vanhan Sulkulan keskustan maille, uutta asuinaluetta. Viiden kerrostalon kokonaisuudesta toinen asuinkerrostalo As Oy Sulkulan Melba, jatkaa Sulkulan Huvituksen aloittamaa uuden alueen rakentumista.

Viisikerroksiseen hissilliseen kerrostaloon tulee 40 asuntoa, joiden koot vaihtelevat 25 neliöstä 67 neliöön. Kohteen rakennustyöt ovat käynnissä ja sen on määrä valmistua helmikuun lopulla 2016. Kerrostaloalue rakentuu lähelle niin Kuokkalan kuin keskustankin palveluita ja lähelle vesistöä ja luontomaisemaa.

Juha-Pekka Eskola, aluejohtaja, Peab Oy, puh. +358 40 0381 953,

juha-pekka.eskola@peab.fi

Peab-konserni on yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennusyhtiöistä. Se työllistää Pohjoismaissa 13 000 henkeä, joista Suomessa noin 700 henkilöä. Konsernin toiminta on jakautunut neljään liiketoiminta-alueeseen; rakentaminen, asunto- ja kiinteistöliiketoiminta, infrarakentaminen sekä teollisuus. Peab-konsernin liikevaihto on 4.8 miljardia euroa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä.