Peab rakentaa Vuoreksen koulun kakkosvaiheen

Tampereen kaupunki ja Peab ovat tänään allekirjoittaneet 12,7 miljoonan euron urakkasopimuksen koulukiinteistön rakentamisesta Vuorekseen Tampereelle.

Urakkasopimus käsittää Vuores-talon toisen vaiheen toteutuksen.  Kiinteistöön tulee yläasteen luokkatiloja, ja se sijaitsee Tampereen Vuoreksessa osoitteessa Rautiolantie 2. Työ alkaa helmikuussa 2018, ja rakennus valmistuu heinäkuussa 2019.

” Valmistuttuaan Vuores-talo tulee toimimaan koko Vuoreksen asuinalueen monitoimikeskuksena ja tilat ovat käytössä myös iltaisin ja viikonloppuisin. Peab Oy:ltä löytyy vastaavan kokoisista hankkeista paljon kokemusta ja referenssejä, joten lähdemme luottavaisin mielin urakoitsijan kanssa hankkeeseen”, kertoo rakennuttajainsinööri Tero Keisu Tampereen Tilapalvelut Oy:stä.

Mika Katajisto, toimitusjohtaja, Peab Rakentaminen, puh. +358 40 570 1025, mika.katajisto@peab.fi

Tero Keisu, rakennuttajainsinööri, Tampereen Tilapalvelut Oy, puh. +358 40 621 3217, tero.keisu@tampere.fi

Yrityksestä

Peab on Pohjoismaiden suurimpia rakennusyhtiöitä. Peab-konsernin liikevaihto on 5,3 miljardia euroa ja se työllistää noin 17 000 henkeä. Konsernilla on toimintaa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Pääkonttori sijaitsee Förslövissä, Skånessa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä. www.peab.fi