Peab saneeraamaan Kannelmäen kohdetta

Asukkaille luvassa henkilökohtaista palvelua

Peab Oy:n korjausrakentamisen yksikkö on voittanut urakkakilpailun As Oy Kannelmäen saneerauksesta Helsingin Kannelmäessä.

Peab aloittaa marraskuussa 181 huoneiston linjasaneerauskohteessa Kannelmäessä osoitteessa Kanneltie 7 ja 10. Kohde koostuu seitsemästä erillisestä kerrostalosta, joissa on yhteensä 17 porrashuonetta. Urakassa talotekniikkajärjestelmät, asuntojen kylpyhuoneet sekä taloyhtiön yhteiset tilat muutetaan ajanmukaisiksi.

Kohteen urakkasumma on noin 4 miljoonaa euroa. Kohde valmistuu toukokuussa 2014.

-Kohteen toteutuksessa käytetään Peab Oy:n linjasaneerausprosessin mukaista työmenetelmää, joka kiinnittää erityistä huomiota asukkaille viestimiseen työn etenemisestä sekä muutostöiden helppouteen ja vaivattomuuteen. Asukkaat saavat mm. henkilökohtaista palvelua muutosten ja valintojen tekemiseen prosessin aikana, kertoo työpäällikkö Juha Paavilainen Peabilta.

Juha Paavilainen, työpäällikkö, Peab Oy, puh. +358 40 7676 145, juha.paavilainen@peab.fi

Peab-konserni on yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennusyhtiöistä. Se työllistää Pohjoismaissa 15 000 henkeä, joista Suomessa noin 850 henkilöä. Peab Oy:n toimialoihin kuuluvat asuntorakentaminen, muu talonrakentaminen, korjausrakentaminen sekä kiinteistöliiketoiminta. Maa- ja vesirakentamisesta vastaa Peab Infra Oy. Konsernin liikevaihto on 4.8 miljardia euroa. Peab-konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä.