Peabille alueellinen työturvallisuuskilpailun voitto

Peab Oy:n Seinäjoen ja Vaasan toimialue on voittanut Pohjanmaan piirin alueellisen rakennusalan työturvallisuuskilpailun yrityssarjan 2013 - 2014. Kilpailun järjesti Talonrakennusteollisuuden Sisä-Suomen piiri ry. ja Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto työsuojelun vastuualue.

Kilpailun aikana Peab Oy:n työmaille tehtiin 11 kilpailumittausta, joiden keskimääräinen TR- tulos oli selvästi yli 90 prosenttia. TR- tulos kertoo sen, että työmaiden työympäristöolosuhteet ovat olleet erittäin korkealla tasolla. Hyvillä työolosuhteilla on suuri merkitys työtapaturmien ennaltaehkäisyssä. Peab Oy:ssä panostetaan järjestelmällisesti turvallisuuden kehittämiseen. Tämä on näkynyt mm. myönteisenä tapaturmakehityksenä.

-Kiitos tällaisesta menestyksestä kuuluu koko porukalle Seinäjoen ja Vaasan yksiköiden työmailla ja toimistoilla. Tavoitteemme on luonnollisesti jatkossakin pitää vähintään sama taso ja vuosi vuodelta myös nostaa turvallisuustasoamme paremmaksi, iloitsee aluepäällikkö Vesa Mäkiranta Seinäjoen tulosyksiköstä.

Vesa Mäkiranta, aluepäällikkö, Peab Oy, puh. +358 40 570 1032, vesa.makiranta@peab.fi

Peab-konserni on yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennusyhtiöistä. Se työllistää Pohjoismaissa 13 000 henkeä, joista Suomessa noin 750 henkilöä. Peab Oy:n toimialoihin kuuluvat asuntorakentaminen, muu talonrakentaminen ja korjausrakentaminen. Kiinteistöliiketoiminnasta vastaa Peab Invest Oy. Maa- ja vesirakentamisesta vastaa Peab Infra Oy ja Peab Industri Oy vastaa valmisbetoni- ja kiviainesliiketoiminnasta sekä Lambertsson Oy nosturiliiketoiminnasta. Konsernin liikevaihto on 4.9 miljardia euroa. Peab-konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä.