Peabille ja Caverionille aluevaraus Tampereen Lahdesjärvelle

Peab ja Caverion saivat aluevarauksen Vuoreksen puistokadun itäpuoliselle yritysalueelle Tampereen kaupungin järjestämässä aluevaraus- ja konseptihaussa. Peabin tavoitteena on kehittää asemakaavaratkaisua yhdessä Tampereen kaupungin kanssa niin, että kaavasta saadaan kysyntätilannetta vastaava kokonaisuus.

Tampereen kaupunki järjesti joulukuussa 2022 aluevaraus- ja konseptihaun, johon Peab ja Caverion osallistuivat yhdessä Business Garden Lahdesjärvi -konseptiehdotuksella. Konseptiehdotus koostuu useasta toimistorakennuksesta ja varastorakennuksesta, jotka on tarkoitus rakentaa vaiheittain markkinatilanteen ja kysynnän mukaan.

Lisätietoja antaa:

Kalle Kulmala, yksikönjohtaja, Peab Oy, Tampere

puh.+358 40 713 2046, kalle.kulmala@peab.fi

Peter Lindeberg, Liiketoimintajohtaja, Peab Kiinteistökehitys Oy

p. +358 40 535 1939, peter.lindeberg@peab.fi

Mikko Anttila, liiketoimintajohtaja, Caverion Suomi Oy,

puh. +358 50 355 6909, mikko.anttila@caverion.com

Peab on Pohjoismainen yhteiskuntarakentaja, jolla on 15 000 työntekijää ja 5,9 miljardin euron liikevaihto. Paikallisen läsnäolon ja omien resurssiemme avulla kehitämme ja rakennamme arkea. Pääkonttori sijaitsee Förslövissä, Skånessa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä. www.peab.fi

Caverion on Pohjois- ja Keski-Euroopassa toimiva älykkäiden ja kestävien rakennettujen ympäristöjen asiantuntija, joka mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia. Caverion tarjoaa osaamistaan rakennusten, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: hankekehityksestä projekteihin, tekniseen huoltoon ja kunnossapitoon, kiinteistöjohtamiseen sekä asiantuntijapalveluihin.  www.caverion.fi