Peabille uusi vuokralainen Turun Pitkämäkeen

Turun Pitkämäessä sijaitseva Nereis Business Garden on saanut Kenno Loungen vuokralaiseksi. Kenno Lounge on enemmän kuin toimistohotelli. Kantavana ajatuksena on, että toimivat ja tyylikkäät toimitilat eivät ole vain isojen yritysten etuoikeus. Kenno Loungen Instant Office© -konsepti tarjoaa yrityksille oman toimipisteen, jossa kaikki pienimmätkin yksityiskohdat on huomioitu ja mietitty valmiiksi toimivaksi kustannustehokkaaksi kokonaisuudeksi. Kiinteä vuokrahinta sisältää kaiken valokuituyhteydestä neuvottelutiloihin ja tulosteista erikoiskahveihin.

Palvelukonsepti tarjoaa myös pientä luksusta arkeen.  Yrittäjän tarvitsee vain kävellä sisään ja tuoda kone ja puhelin mukanaan. Joustavat tilat toimivat aina yhden hengen yrityksestä ylöspäin. Tilat luovutetaan Kenno Loungen käyttöön 1.4.2016.

Ilkka Pietilä, Partner,  +358 (0)50 402 3855

Marisa Rantasila, Partner, puh. +358 (0)50 553 4577

Jarno Kuustonen, Peab, puh. +358 (0)40 8691 020

Peab-konserni on yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennusyhtiöistä. Se työllistää Pohjoismaissa 13 000 henkeä, joista Suomessa noin 750 henkilöä. Konsernin toiminta on jakautunut neljään liiketoiminta-alueeseen; rakentaminen, asunto- ja kiinteistöliiketoiminta, infrarakentaminen sekä teollisuus. Peab-konsernin liikevaihto on 4.8 miljardia euroa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä.