Peabin Seinäjoen Liisanraitin asuntokohde käyntiin

Peab Oy on käynnistänyt kerrostalokohteen rakentamisen Seinäjoen Hallilan kaupunginosaan Liisanraitille.

Peab rakentaa Seinäjoen Hallilan kaupunginosaan nelikerroksisen pienkerrostalon. Talo sijoittuu Liisanraitin ja Ruukintien kulmaukseen, noin 2.5 kilometrin päähän keskustasta. Asuntojen keskikoko on noin 44.5 m2. Kohteeseen rakentuu 17 asuntoa ja 22 autopaikkaa.  Kohde valmistuu lokakuussa 2013.

- Kohde sijoittuu rauhalliselle ja halutulle Hallilan alueelle hyvien ulkoilualueiden ja kulkuyhteyksien ääreen. Olemme onnistuneet aika hyvin Seinäjoen asuntomarkkinoilla. Kaikki kohteemme sijaitsevat hyvillä paikoilla. Parhaillaan rakennamme Seinäjoella kerrostalokohteita myös toisaalla Ruukintien varressa Siukunkadulla, jonne rakentuu kaksi kerrostalokohdetta, kertoo Peabin aluejohtaja Mika Katajisto.

Lisätietoja antavat:

Mika Katajisto, aluejohtaja, Peab Oy, puh +358 40 570 1025, mika.katajisto@peab.fi

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Peab-konserni on yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennusyhtiöistä. Se työllistää Pohjoismaissa 15 000 henkeä, joista Suomessa noin 850 henkilöä. Peab Oy:n toimialoihin kuuluvat asuntorakentaminen, muu talonrakentaminen, korjausrakentaminen sekä kiinteistöliiketoiminta. Maa- ja vesirakentamisesta vastaa Peab Infra Oy. Konsernin liikevaihto on 4.8 miljardia euroa. Peab-konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä.

Avainsanat: