SSH Communications Security Oyj muuttaa Peabin Ultimes Business Gardeniin

Peab on solminut SSH Communications Security Oyj:n kanssa vuokrasopimuksen koskien Helsingin Pitäjänmäessä sijaitsevan Ultimes Business Garden II toimitiloja.  SSH Communications Security Oyj vuokraa 900 m2:n tilat kohteen 6. kerroksesta.

Peabin konseptoimat Business Gardenit ovat uudenajan toimitilaratkaisuja, joissa yrityksille toteutetaan räätälöityjä tiloja ja palveluita muuttuvien tarpeiden mukaan. Ultimes II on 7-kerroksinen toimistorakennus, joka on valmistunut maaliskuussa 2019 osaksi Business Garden kokonaisuutta. Ultimes Business Garden III toimistorakennuksen rakentaminen aloitetaan arvion mukaan vuoden 2020 kesän aikana.

”Haluamme korostaa, että tärkeintä Business Garden -konseptilla toteutetuissa kiinteistöissä on modernin yrityksen liiketoimintaa tukevat tilaratkaisut. Pystymme tarjoamaan yrityksille joustavan ja kustannustehokkaan sijoittautumisratkaisun ja työntekijöille puolestaan työhyvinvointia lisäävän, inspiroivan työympäristön. On ilo saada toteuttaa räätälöidyt tilat SSH Communications Security Oyj:lle, toivotamme heidät lämpimästi tervetulleeksi!”, toteaa liiketoimintajohtaja Peter Lindeberg Peabilta.

Ultimes Business Garden -kokonaisuus sijaitsee Pitäjänmäen paraatipaikalla hyvien liikenneyhteyksien varrella. Tuleva Raide-Jokeri parantaa alueen liikenneyhteyksiä entisestään.

SSH.COM auttaa yrityksiä hallitsemaan ja turvaamaan digitaalista ydintään – kriittistä dataa, sovelluksia ja palveluita. Yli 3000 asiakkaan joukossa on 40% Fortune 500 -yrityksistä, monet maailman johtavista rahoi­tusalojen yrityksistä ja johtavia yrityksiä monilta muilta toimi­aloilta. SSH.COM myy sovelluksiaan maailmanlaajuisesti verkossa, toimipisteiden kautta sekä kattavan myynti­partneri­verkoston avulla. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja löydät Internet-osoitteesta www.ssh.com.

Peab, liiketoimintajohtaja Peter Lindeberg, puh. 040 535 1939, peter.lindeberg@peab.fi

SSH.COM, kehitysjohtaja Jussi Mononen, puh. 045 615 4888, jussi.mononen@ssh.com