Suominen Oyj muuttaa Peabin Ultimes Business Gardeniin

Peab on solminut Suominen Oyj:n kanssa vuokrasopimuksen koskien Pitäjänmäessä sijaitsevan Ultimes Business Garden II toimitiloja. Suominen vuokraa tilat kohteen 3. kerroksesta.

Peabin konseptoimat Business Gardenit ovat uudenajan toimitilaratkaisuja, joissa yrityksille toteutetaan räätälöityjä tiloja ja palveluita muuttuvien tarpeiden mukaan. Ultimes II on 7-kerroksinen toimistorakennus, joka rakentuu kiinteäksi osaksi Business Garden kokonaisuutta. Kohde valmistuu helmikuussa 2019. Ultimes Business Garden on saavuttanut korkeimman LEED Platina ympäristösertifikaatin.

”Haluamme korostaa, että Business Garden -konseptilla toteutetuissa kiinteistöissä tärkeintä ei ole seinät tai katto, vaan modernin yrityksen liiketoimintaa tukevat tilaratkaisut. Pystymme tarjoamaan yrityksille joustavan ja kustannustehokkaan sijoittautumisratkaisun, työntekijöille puolestaan työhyvinvointia lisäävän, inspiroivan työympäristön”, toteaa liiketoimintajohtaja Peter Lindeberg Peabilta.

Peab Toimitilat, liiketoimintajohtaja Peter Lindeberg, puh. 040 535 1939, peter.lindeberg@peab.fi

Suominen Oyj, vt. toimitusjohtaja Tapio Engström, puh. 010 214 300, tapio.engstrom@suominencorp.com

Yrityksestä

Peab-konserni on yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennusyhtiöistä. Se työllistää Pohjoismaissa 15 000 henkeä, joista Suomessa noin 750 henkilöä. Konsernin toiminta on jakautunut neljään liiketoiminta-alueeseen; rakentaminen, kiinteistökehitys, infrarakentaminen sekä teollisuus. Peab-konsernin liikevaihto on 5,1 miljardia euroa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä.