Aušra Antanavičienė nimitetty Peikko Groupin johtoryhmän jäseneksi ja tehtävään Vice President, Human Resources

Aušra Antanavičienė on nimitetty Peikko Groupin johtoryhmän jäseneksi sekä uuteen työtehtävään nimikkeenään Vice President, Human Resources. Aušra aloittaa uudessa roolissaan 1.8.2021. Tällä hetkellä Peikolla Vice President, Human Resources -tehtävässä toimiva Kjell-Ole Gjestemoen jää eläkkeelle vuoden 2021 loppuun mennessä.

Aušra Antanavičienėlla on vankka ja monipuolinen kokemus HR-johtotehtävistä kansainvälisissä organisaatioissa. Hän on työskennellyt Peikossa vuodesta 2017 lähtien Peikko Liettuan henkilöstöpäällikkönä ja Peikko Groupissa tehtävässä Learning and Development Manager. Ennen Peikkoa Antanavičienė on työskennellyt useissa HR-tehtävissä mm. pohjoismaisissa teollisuusyrityksissä Liettuassa.

Muut Peikko Groupin johtoryhmän jäsenet ovat

• Ján Bujňák, Vice President, Product Development, Connections
  • Taru Leinonen, Vice President, Product Development, DELTABEAM®
  • Kim Salvén, Vice President, Sales & Marketing
  • Andrius Surantas, Vice President, Operations
  • Jukka Turva, CFO.

Johtoryhmän puheenjohtaja on Peikko Group Oy:n toimitusjohtaja Topi Paananen.

"On hienoa tarttua uusiin ja kiinnostaviin haasteisiin Peikossa, jossa on ainutlaatuinen yrityskulttuuri ja vahvat arvot. Peikko on kasvusuuntautunut yritys, ja me tarvitsemme yhä enemmän osaamista tämän kasvun johtamiseen myös organisaation näkökulmasta", Aušra Antanavičienė toteaa.

"Olen hyvin kiitollinen Kjell-Ole Gjestemoenille hänen yli 20 vuoden urastaan Peikossa, ja toivotan hänelle hyviä eläkevuosia. Olen myös iloinen, että voimme nimittää nykyisen työntekijämme Kjell-Olen seuraajaksi, koska Aušralla on jo syvä ymmärrys Peikon HR-asioista ja organisaatiosta. Tervetuloa johtoryhmäämme Aušra", sanoo Topi Paananen.

Puh: +358 50 384 3001, sähköposti
topi.paananen@peikko.com

Peikko Group lyhyesti: Peikko Group Oy on johtava teräsbetonielementti- ja paikallavalurakenteisiin tarkoitettujen matalien välipohjarakenteiden ja liitososien sekä tuulienergiaratkaisujen toimittaja. Peikon innovatiiviset ratkaisut tarjoavat nopeampaa, turvallisempaa ja tehokkaampaa suunnittelua ja rakentamista. Peikolla on myyntitoimistoja yli 30 maassa Aasian-Tyynenmeren alueella, Euroopassa, Afrikassa, Lähi-idässä ja Pohjois-Amerikassa, ja tuotantoa 12 maassa ympäri maailmaa. Vuonna 2020 Peikon liikevaihto oli 239 miljoonaa euroa. Peikko on perheyritys, jonka palveluksessa on noin 1 900 ammattilaista. Vuonna 1965 perustetun Peikon pääkonttori sijaitsee Lahdessa. Lisätietoja: www.peikko.com