Peikko Australialle uudet tilat ja uusi toimitusjohtaja

Peikko on laajentanut toimintaansa Australiassa ja muuttanut isompiin, 2 000 neliön tiloihin. Yatalassa, Brisbanen lähellä sijaitsevat tilat mahdollistavat tuotannon laajentamisen ja tarjoavat paremmat varastointimahdollisuudet. Peikko on myös parhaillaan rekrytoimassa työntekijöitä useisiin uusiin tehtäviin, jotta se voi vastata entistä paremmin asiakkaiden tarpeisiin ja jatkaa liiketoimintansa sekä tarjontansa laajentamista Australian markkinoilla.

Lisäksi Peikko Australian johdossa on tehty muutos: Reuben Hanson on nimitetty yhtiön toimitusjohtajaksi 17.6.2021 alkaen. Reuben vastaa Peikko Australia Pty Ltd:n liiketoiminnasta ja sen kehittämisestä kokonaisuudessaan.

“Näemme Australian markkinoilla selkeitä kasvumahdollisuuksia sekä elementti- että paikallavalurakentamisessa. Paikallisilla markkinoilla on kasvava tarve tehokkaammalle ja kestävämmälle rakentamiselle, johon Peikon innovatiivinen tarjonta vastaa erinomaisesti. Laajennetun tuotantokapasiteetin ansiosta voimme palvella asiakkaitamme entistä paremmin”, kertoo Topi Paananen, Peikko Group Oy:n toimitusjohtaja.

“On hienoa julkistaa Reuben Hansonin uusi rooli Peikko Australian toimitusjohtajana, toivotamme hänelle mitä parhainta menestystä uusiin haasteisiin. Reubenilla on avainrooli yhtiön kasvutavoitteiden ja edelläkävijäaseman saavuttamisessa Australian markkinoilla kaikkien liiketoiminta-alueidemme osalta”, toteaa Michal Horak, Vice President, APAC.

Puh.
+358 50 384 3001, sähköposti topi.paananen@peikko.com

Michal Horak, Vice President, APAC, Peikko Group Oy
Puh. +86 186 0628 7923, sähköposti michal.horak@peikko.com

Reuben Hanson, Managing Director, Peikko Australia Pty Ltd.
Puh. +61 0477 558 891, sähköposti reuben.hanson@peikko.com

Peikko Group lyhyesti: Peikko Group Oy on johtava teräsbetonielementti- ja paikallavalurakenteisiin tarkoitettujen matalien välipohjarakenteiden ja liitososien sekä tuulienergiaratkaisujen toimittaja. Peikon innovatiiviset ratkaisut tarjoavat nopeampaa, turvallisempaa ja tehokkaampaa suunnittelua ja rakentamista. Peikolla on myyntitoimistoja yli 30 maassa Aasian-Tyynenmeren alueella, Euroopassa, Afrikassa, Lähi-idässä ja Pohjois-Amerikassa, ja tuotantoa 12 maassa ympäri maailmaa. Vuonna 2020 Peikon liikevaihto oli 239 miljoonaa euroa. Peikko on perheyritys, jonka palveluksessa on noin 1 900 ammattilaista. Vuonna 1965 perustetun Peikon pääkonttori sijaitsee Lahdessa. Lisätietoja: www.peikko.com