Peikolle myyntitoimisto Irlantiin

Peikko on avannut uuden myyntitoimiston Dubliniin, Irlantiin. Tällä hetkellä Irlannin tiimiin kuuluu kaksi työntekijää, mutta lisärekrytointeja tullaan tekemään jo vuonna 2021.

Viime vuosina Peikon Irlannin myynnistä on vastannut yhtiön Iso-Britannian myyntitoimisto. Dublinin uusi myynti- ja suunnittelutoimisto avattiin, jotta asiakkaita voidaan palvella entistä paremmin paitsi COVID-aikana, mutta myös kaikissa mahdollisissa BREXIT-skenaarioissa.

”Irlannin rakennusmarkkinat ovat kasvussa, ja niillä käytetään useita modernin rakentamisen menetelmiä, kuten elementtirakentamisen teknologioita. Uskomme, että markkinoiden vaatimukset ja Peikon tuotteet sekä palvelut sopivat erinomaisesti yhteen. Haluamme palvella nykyisiä ja uusia asiakkaitamme kaikissa toimintaympäristöissä paikallisesti, aidolla irlantilaisaksentilla”, kertoo Peikko Group Oy:n toimitusjohtaja Topi Paananen.

Puh.
+358 50 384 3001, sähköposti topi.paananen@peikko.com

John Metcalfe, Managing Director, Peikko UK Ltd.
Puh. +44 776 4660 906, sähköposti john.metcalfe@peikko.com

Myynnin yhteyshenkilö Irlannissa:

David Pike, Managing Director, Peikko Ireland Limited
Puh. +353 87 357 7427, sähköposti david.pike@peikko.com

Kuva: Stemple Exchange -toimistokompleksi, Blanchardstown, Dublin, Irlanti
Stemple Exchange koostuu kahdesta kuusikerroksisesta, LEED Gold -tason toimistorakennuksesta. Blanchardstownin yrityspuistossa sijaitsevassa kiinteistössä on toimistotilaa noin 16 000 m2 ja pysäköintitilat 500 autolle. Arkkitehdin visio avoimesta ja pilarittomasta toimistotilasta toteutettiin rakentamalla elementtirunko, jossa DELTABEAM®-liittopalkit tukevat ontelolaattoja. Kauttaaltaan tasainen yläpohja ja pilarien väliset pitkät jännevälit mahdollistivat optimaalisen rakennuskuutiometrien hyödyntämisen. Energiatehokkaat rakennukset ovat toistensa peilikuvia, ja ne sijaitsevat 10 minuutin ajomatkan päässä Dublinin lentokentältä.

Peikko Group Oy on johtava maailmanlaajuinen betonirakenteiden liitostekniikkaan ja liittorakenteisiin keskittyvä yritys. Peikon innovatiiviset ratkaisut tekevät asiakkaiden rakennusprosessista helpomman, nopeamman ja turvallisemman. Peikolla on myyntitoimistot yli 30 maassa Aasian-Tyynenmeren alueella, Euroopassa, Afrikassa, Kiinassa, Lähi-idässä ja Pohjois-Amerikassa, ja tuotantoa 11 maassa. Suomen liiketoiminnasta vastaa Peikko Finland Oy. Peikko Groupin liikevaihto vuonna 2019 oli 231 miljoonaa euroa. Peikko on vuonna 1965 perustettu perheyhtiö, jonka palveluksessa on yli 1 800 ammattilaista. Lisätietoja: www.peikko.fi ja www.peikko.com.