Uusi jäsen Peikko Groupin johtoryhmään

Ján Bujňák nimitetty tehtävään Vice President, Product Development, Connections

Peikko Group on nimittänyt Ján Bujňákin johtoryhmän jäseneksi sekä uuteen työtehtävään nimikkeenään Vice President, Product Development, Connections. Nimitys on osa laajempaa organisaatiomuutosta, joka jakaa Peikko Groupin aiemman Research and Development -tiimin kahteen tuotekehitystiimiin: Precast and Cast-in-situ Connections sekä DELTABEAM® Design Tools and IPR -tiimiin. Jälkimmäistä tiimiä johtaa Taru Leinonen. Muutoksen tavoitteena on nopeuttaa tuotekehitysprosessia sekä laajentaa Peikon tuotevalikoimaa.

Ján Bujňák on työskennellyt Peikolla vuodesta 2007 alkaen R&D-tehtävissä. Ennen uraansa Peikolla hän kirjoitti Ranskan Polytech Clermont Ferrandissa väitöskirjan teräsbetoniliittopalkkien numeerisesta mallintamisesta.

Muut Peikko Groupin johtoryhmän jäsenet ovat

• Kjell-Ole Gjestemoen, Vice President, Human Resources
  • Taru Leinonen, Vice President, Product Development, DELTABEAM®
  • Kim Salvén, Vice President, Sales and Marketing
  • Andrius Surantas, Vice President, Operations
  • Jukka Turva, CFO.

Johtoryhmän puheenjohtaja on Peikko Group Oy:n toimitusjohtaja Topi Paananen.

“On hienoa tarttua uusiin haasteisiin Peikon tiimissä. Muutokset organisaatiossa mahdollistavat tuotekehityshankkeiden nopeamman valmistumisen sekä takaavat uusien tuotteidemme korkean laadun jatkossakin”, sanoo Ján Bujňák.

"Peikon viimeaikainen kasvu perustuu suurelta osin maantieteelliseen laajenemiseen sekä uusien markkinoiden avaamiseen. Tehdyt muutokset tuovat näkyviä parannuksia ja kasvattavat tuotevalikoimaamme sekä liitososien että DELTABEAMin® osalta jo tänä vuonna”, lupaa Topi Paananen.

Topi Paananen, toimitusjohtaja, Peikko Group Oy, puh. 050 384 3001, sähköposti: topi.paananen@peikko.com

Jakelu: Keskeinen media, Peikon internetsivut

Peikko Group Oy on johtava maailmanlaajuinen mataliin välipohjajärjestelmiin ja elementti- ja paikallavalurakentamisen liitostekniikkaan keskittyvä yritys. Peikon innovatiiviset ratkaisut tekevät asiakkaiden rakennusprosessista helpomman, nopeamman ja turvallisemman. Peikolla on myyntitoimistot yli 30 maassa Aasian-Tyynenmeren alueella, Euroopassa, Afrikassa, Kiinassa, Lähi-idässä ja Pohjois-Amerikassa, ja sertifioitua tuotantoa 8 maassa. Suomen liiketoiminnasta vastaa Peikko Finland Oy. Peikko Groupin liikevaihto vuonna 2018 oli 225 miljoonaa euroa. Peikko on vuonna 1965 perustettu perheyhtiö, jonka palveluksessa on yli 1 800 ammattilaista. Lisätietoja: www.peikko.com.

Anu Rousku
Sales and Marketing Coordinator
anu.rousku@peikko.com

Peikko Group Oy on johtava maailmanlaajuinen betonirakenteiden liitostekniikkaan ja liittorakenteisiin keskittyvä yritys. Peikon innovatiiviset ratkaisut tekevät asiakkaiden rakennusprosessista helpomman, nopeamman ja turvallisemman. Peikolla on tytäryhtiöt 30 maassa Aasian-Tyynenmeren alueella, Euroopassa, Afrikassa, Kiinassa, Lähi-idässä ja Pohjois-Amerikassa, ja sertifioitua tuotantoa 8 maassa. Suomen liiketoiminnasta vastaa Peikko Finland Oy. Peikko Groupin liikevaihto vuonna 2018 oli 225 miljoonaa euroa. Peikko on vuonna 1965 perustettu perheyhtiö, jonka palveluksessa on yli 1 800 ammattilaista. Lisätietoja: www.peikko.com.