Armani, DKNY ja Diesel tuovat kello- ja korumaailmaan safaria ja pilvenpiirtäjiä

DKNY, Diesel ja Emporio Armani julkistivat juuri uusia tuotteitaan. Kevät ja kesä 2015 tuo kello- ja korumaailmaan aivan uutta ilmettä. Uutuuksissa näkyy pilvenpiirtäjiä, sorbettisia tehostevärejä, safarihenkeä sekä taattua italialaista tyylikkyyttä.

DKNY

DKNY:n kevään kellomallisto kantaa nimeä ”City Energy” ja huokuu New Yorkin sähäkkää ja eloisaa ilmapiiriä.

Kauden uutuudet ovat saaneet inspiraationsa taivasta hipovista pilvenpiirtäjistä. Upeassa Stanhope-mallissa on nähtävillä hienostuneen geometrisiä elementtejä, kun taas uuden SoHon siro metalliranneke on hillityn elegantti. Lisäksi kauden uutuuksissa nähdään piristävän kirkkaita tehostevärejä.

DIESEL

Tänä kesänä Diesel luo jälleen uutta julkaisemalla upean Urban Safari-nimeä kantavan malliston, jonka kellot tunnistaa syvänsinisestä rungosta ja hiekanvärisestä nahkarannekkeesta.

Toisena uutuutena nähdään täysin uusi BAMF-kellomalli, jossa on näyttävä, lukuisilla yksityiskohdilla varusteltu kellotaulu.

EMPORIO ARMANI

Emporio Armanin kevään kellouutuuksista löytyy miehille elegantti sekä klassisen tyylikäs Luigi, joka on saatavilla sekä mustalla että valkoisella kellotaululla. Naisille uutuutena on suositun Chiara-mallin päivitetty versio, jossa siroon metallirannekkeeseen ja kauniiseen helmiäishohtoiseen kellotauluun on yhdistetty kronografitoiminnot.

Emporio Armanin ihastuttavissa hopean ja rosekullan värisissä koruissa huomio kiinnittyy kauniisiin yksityiskohtiin. Tyylikkäät arkeen ja juhlaan soveltuvat korut ovat sterling-hopeaa.

Tuotemyyntipäällikkö Ulrika Alenius,  +35843 825 4214.
ulrika.alenius@perkko.fi

Kuvat voi ladata täältä:

Oy Perkko on suomalainen pitkäikäinen perheyritys, joka kuuluu Nurmi-yhtiöön. Oy Perkko on Suomen johtava Brand Management -yritys ja tuo maahan sekä markkinoi useita kansainvälisesti arvostettuja kello- ja korumerkkejä, kuten esimerkiksi Emporio Armanin, Dieselin sekä DKNY:n kelloja ja koruja. Perkon oma kellomerkki on tunnetuin ja käytetyin suomalainen kellobrändi, Leijona. Www.Perkko.fi