Cocktailbaarista ranteeseesi: Seiko esittelee uuden cocktail-malliston

Vuonna 2010 Seiko esitteli cocktailbaarin glamourista inspiroituneen, ainoastaan Japanin markkinoille tarkoitetun, mekaanisen rannekellon, joka keräsi valtavan huomion maailman suurimmissa kelloblogeissa, keskustelupalstoilla ja nettisivustoilla. Kuukausien ja vuosien saatossa kellomallista tuli yhä suositumpi ja Seiko-harrastajat ympäri maailmaa halusivat sen kokoelmiinsa. Nyt Seiko esittelee mekaaniseen Presage-mallistoon kuuluvan kellosarjan, joka pohjautuu tähän alkuperäiseen cocktail-kelloon. Tämän myötä vastataan Seiko-harrastajien toiveisiin ja nostetaan kiitollisena cocktail-lasi heille kaikille.

Presage. Kansainvälinen menestystarina vain yhdessä vuodessa.

Presage-mallisto lanseerattiin kansainvälisesti kellomaailman vuoden suurimmassa tapahtumassa Baselworld-messuilla vuonna 2016. Vain yhden vuoden aikana Presage on saavuttanut tärkeän aseman kelloharrastajien mielissä ja sydämissä. Malliston monimuotoinen design, uskomaton hinta-laatu-suhde sekä laaja skaala kaliipereja on vakuuttanut kelloharrastajat ympäri maailmaa.

Presage tuo yhteen useita Seikon tärkeimpiä mekaanisten kellojen innovaatioita. Jokaisen Presage-kellon ytimessä on yli vuosisadan kellonvalmistustaito sekä täysin in-house tuotanto.

Manhattan, Martini vai Margarita? Valinta on sinun.

Uudessa cocktail-sarjassa on kahdeksan kellomallia, jotka ovat saaneet inspiraationsa erilaisista cocktaileista. Kellomalleissa on käytetty kahta eri kaliiperia; 4R35 on ohut ja pelkistetty, kun taas 4R57 tarjoaa myös käyntivaran mittarin.

Kaikissa kahdeksassa mallissa on hienovaraiset ja tyylitellyt indeksit, jotka ihastuttivat alkuperäisessä cocktail-mallissa ja tekivät siitä niin suositun. Kellotauluissa on syvä, painettu kuosi, jonka kaunis hohto on korostettu kiiltävällä viimeistelyllä ja kristallin kirkkaudella. Väriteemat vaihtelevat upeasta jäänsinisestä täyteläiseen ruskeaan. Ohuemman ja viimeistellymmän profiilin luomiseksi osoittimet on huolellisesti taivutettu. Kaiken viimeistelee korkealaatuinen koneisto.

Presagen korkea laatu kohtaa hurmaavan cocktailista inspiroituneen designin. Kuten Japanissa sanotaan, ”Kampai”.

Automatic käyntivaran mittarilla: SSA341, 343, 345, 346

Kaliiperi 4R75

Värähtely: 21,600 värähdystä tunnissa (6 lyöntiä sekunnissa)
Käyntivara: 41 tuntia
Jalokivien lukumäärä: 29

Ominaisuudet:

Ruostumaton teräs
Hardlex kristalli lasi
Läpinäkyvä takapohja
Halkaisija: 40.5 mm, Paksuus: 14.5 mm
Vesitiiviys: 5 bar
Magneettisuojaus: 4,800 A/m
Ruostumaton teräsranneke linkkulukolla (SSA341)

Nahkaranneke linkkulukolla (SSA343, 345, 346)

Ohjevähittäishinta: alkaen 569 €

Automatic: SRPB41, 43, 44, 46

Kaliiperi 4R35

Värähtely: 21,600 värähdystä tunnissa (6 lyöntiä sekunnissa)
Käyntivara: 41 tuntia
Jalokivien lukumäärä: 23

Ominaisuudet:

Ruostumaton teräs
Hardlex kristalli lasi
Läpinäkyvä takapohja
Halkaisija: 40.5 mm, Paksuus: 11.8 mm
Vesitiiviys: 5 bar
Magneettisuojaus: 4,800 A/m
Ruostumaton teräsranneke linkkulukolla (SRPB41)

Nahkaranneke linkkulukolla (SRPB43, 44, 46)

Ohjevähittäishinta: alkaen 429 €

Tiedustelut:

Jari Mantila
myyntipäällikkö
jari.mantila@perkko.fi

Vuonna 1918 perustettu Oy Perkko on johtava suomalainen Brand Management -yritys. Hallinnoimme ja johdamme maailmankuuluja kello- ja korubrändejä, kuten Seiko, Michael Kors, DKNY, Emporio Armani, Diesel, Fossil, Marc by Marc Jacobs sekä Casio. Oma kellomerkkimme on yli satavuotias Leijona ja oma korubrändimme on Paletti Jewerly. Jälleenmyyjäverkostoomme kuuluvat kaikki merkittävät kello- ja kultakaupat Suomessa. Tuote- ja palveluvalikoimaan kuuluvat kellojen korujen lisäksi toimistotekniikkatuotteet Sharpilta ja Samsungilta. Oy Perkko on perinteikäs ja vakavarainen suomalainen perheyhtiö, joka kuuluu osana Nurmi-Yhtiöihin.