Maailmankuulut kellomallistot luovat nahkansa

Brändeiltään maailmankuulut muotikellobrändit, Diesel ja Michael Kors ovat uusineet mallistonsa. Tiedossa on aivan uudenlaista ilmettä ja rankkaa asennetta sekä toisaalta hienostuneisuutta ja romantiikkaa. Molemmat kellomerkit ovat erittäin suosittuja niin koko Euroopassa kuin Suomessakin.

Diesel esittelee syksyn 2015 rohkean ja voimakkaan uuden malliston

Tänä syksynä Diesel esittelee yhden suurimmista ja rohkeimmista kellokokoelmistaan. Uusi, rohkeaa asennetta tihkuva Ironside-mallisto on saanut inspiraationsa motoristi-henkisestä tyylisuunnasta, joka on yksi Diesel-brändin olennaisimmista elementeistä. Motoristi-henkistä asennetta, johon kuuluvat normien rikkominen, vapaudentunne ja seikkailunhalu, tavoittelevat sekä vanhat että nuoret. Malliston kellot henkivätkin voimakasta asennetta ja erottuvat takuuvarmasti joukosta. Syksyn mallistolla Diesel on jälleen mullistanut perinteisen kellomuotoilun ja esittelee nyt täysin uuden, huikaisevan näyttäviä yksityiskohtia sisältävän Ironside-mallin.

Michael Kors kellot, Syksy 2015

Michael Korsin syysmallisto on inspiroitunut syksyn lämpimistä ja rikkaista värisävyistä sekä hienostuneesta ja romanttisesta Pariisin katumaisemasta.

”Syyskaudella toimivat erityisesti pehmeät ja lämpimät värisävyt, kuten syvä sinivihreä ja hehkuva viininpunainen”, kertoo Kors. Kellomalliston sävypaletti täydentää loistavasti syksyn vaatemallistoa ja käsilaukkukokoelmaa. Sekoita eri sävyjä keskenään luodaksesi hauskan yhdistelmän tai luo vahva yksivärinen kokonaisuus yhdistämällä saman sävyisiä tuotteita keskenään. Molemmilla tavoilla kokonaisuus on ehdottoman raikas, loistelias ja hienostunut.

Rikkaista väreistä ja ylellisestä nahasta piirtyvä mallisto heijastaa syyskauden hienostuneisuutta. Uusi malli, sporttinen Sawyer on varustettu kronografitoiminnoin ja se on saatavilla upeissa syksyn väreissä. Mallissa on ylellinen nahkaranneke ja kellotaulussa säihkyvät kristallit.

Lisätietoja ja kuvauspyynnöt:

Ulrika Alenius
tuotemyyntipäällikkö
Oy Perkko
ulrika.alenius@perkko.fi

Oy Perkko tuo maahan ja markkinoi useita kansainvälisesti arvostettuja kello- ja korumerkkejä, kuten esimerkiksi Michael Kors, Diesel, Seiko ja Casio kelloja. Perkon oma kellomerkki on Suomen tunnetuin ja käytetyin kellobrändi, yli satavuotias Leijona.www.perkko.fi