Muotikellojen kevätmallistot huokuvat villejä perinteitä

Michael Korsin modernin tyylikäs kevään kellomallisto esittelee sekä uudistettuja suosikkeja että täysin uusia malleja naisellisissa ja keväisissä sävyissä. Malliston ikonisimmat tyylit saavat uuden ilmeen keväisen värimaailman kautta, kuten uutuusmalli Bryn.
Marc by Marc Jacobsin kevään rohkeassa ja nuorekkaassa kellomallistossa leikitellään väreillä 80-luvun rave-kulttuurista inspiroituneena. Mallit huokuvat energisyyttä ja vapauden tunnetta: uutuus X-Up värikkäällä liukuvärjätyllä rannekkeella on kauden ehdoton huomionherättäjä.

Michael Kors yhdistelee keväisiä värejä

Michael Korsin modernin tyylikäs kevään kellomallisto esittelee sekä uudistettuja suosikkeja että täysin uusia malleja naisellisissa ja keväisissä sävyissä. Kaikkiin tilanteisiin soveltuva uutuusmalli Bryn, joka erottuu uudenlaisella neliskulmaisella, hieman pyöristetyllä kellotaulullaan, on saatavilla sekä klassisessa kullanvärissä että rose-kultaisena ja hopeanvärisenä. Malliston ikonisimmat tyylit saavat uuden ilmeen keväisen värimaailman kautta. Lämmin vaaleanpunainen yhdistetään rose-kultaiseen-, hienostunut ja pehmeänsävyinen chambrayn sininen hopeanväriseen- ja raikas puhtaanvalkoinen kullanväriseen teräkseen.

Marc by Marc Jacobs hakee tyyliä 80-luvulta

Diesel arvostaa perinteitään
Jo 15 vuoden ajan Diesel on tuonut markkinoille toinen toistaan rohkeampia ja erilaisempia kellomalleja. Vaikka brändin asenne on vahvasti eteenpäin katsova, tänä keväänä Diesel kunnioittaa perinteitään ja esittelee malleja, joissa näkyvät sen tunnistettavimmat elementit: lyömätön koko sekä yllättävät materiaalivalinnat. Kevään erikoisuutena nähdään denimiä sekä rannekkeissa että kellotaulun kuosissa.

Tällä kaudella uusin lisäys Dieselin oversized-kellojen valikoimaan on Stronghold, jossa yhdistyvät monimuotoinen design sekä korkealuokkaiset toiminnalliset ominaisuudet. Mallin suurikokoiseen kellotaulun eloa tuovat lukuisat tarkkaan harkitut yksityiskohdat. Stronghold on saatavilla sekä teräs- että nahkarannekkeella.

Lisätiedot ja kuvauslainat:

Ulrika Alenius
tuotemyyntipäällikkö
Oy Perkko
ulrika.alenius@perkko.fi

Oy Perkko tuo maahan ja markkinoi useita kansainvälisesti arvostettuja kello- ja korumerkkejä, kuten esimerkiksi Michael Korsin, Marc by Marc Jacobsin sekä Dieselin kelloja ja koruja. www.perkko.fi

Maailmankuulun amerikkalaisen muotisuunnittelija Michael Korsin hienostuneissa ja näyttävissä laatukelloissa ja -koruissa yhdistyvät klassiset ja maanläheiset sävyt sekä keraamiset, teräksiset ja nahkaiset materiaalit. Kellojen puhdaslinjainen ja selkeä muotoilu tekee niistä ajattoman tyylikkäitä luksusasusteita.

Marc by Marc Jacobsin kellomallisto tarjoaa jännittävän pääsyn edullisten luksustuotteiden maailmaan. Tyylikäs kellomallisto koostuu näyttävistä teräskelloista hopean, kullan ja punakullan väreissä sekä sirommista, nahkarannekkeellisista malleista. Brändin logo näkyy kellotauluissa eri tavoin kirjailtuna eikä kristalleja tai suunnittelijalle tyypillisiä, mielenkiintoisia detaljeja ole mallistossa säästelty.

Diesel on lifestylemuotibrändi, jonka juuret ovat farkuissa ja vapaa-ajan vaatteissa. Diesel on kekseliäs, luova, hauska, rohkea, yksilöllinen, älykäs, ilkikurinen, avoin, häiritsevä ja rock n’ roll. Diesel ei tee kompromisseja.