Oy Perkko aloittaa Skagen-kellojen maahantuonnin

Oy Perkko aloittaa Skagen-kellojen maahantuonnin. Skagen on tanskalainen lifestyle-brändi, jonka tunnusmerkkinä on tyylikkyys ja yksinkertaisuus. Skagen on osa Fossil Groupia. Vuonna 1989 perustetun Skagenin tuotteita on saatavilla 80 maassa. Valikoima sisältää rannekelloja, koruja, nahkaisia asusteita, lahjatavaroita sekä kodintavaroita. Perkko tuo Suomeen kelloja ja koruja.

Laatu ja käytännöllisyys ovat modernin tanskalaisen designin tunnusmerkkejä. Virtaviivainen design on täynnä lämpöä ja luonnetta – tehden Skagenin tuotteista houkuttelevia. Skagenin inspiraatio virtaa tanskalaisesta Skagenin rannikkokaupungista, jota tanskalaiset kutsuvat nimellä Valon maa sen vaaleiden hiekkarantojen takia. Elämä vanhassa kalastajakaupungissa, jossa Pohjanmeri ja Itämeri kohtaavat, viestii vuosisatojen mittaista jatkumoa, joka näkyy käsityössä, toimintatavoissa, kulttuurissa sekä toki Skagenin tuotteissa.

Kesämallisto

Malliston tarkoituksena on tuoda tanskalaisen kesän kirkkaus yli maan rajojen. Skagen-kelloissa syvän salviansävyiset kellotaulut sekä nahkaiset rannekkeet muistuttavat kesäkauden optimismista ja lukuisista mahdollisuuksista.

Vihreän luonnon ja pehmeän hiekan rinnakkainasettelu on inspiroinut lukuisia Skagenin malleja, ja on nähtävillä salvian sävyisissä kellotauluissa, valoa heijastavissa lasikivissä, hiekanvärisissä nahkarannekkeissa sekä kullanvärisissä yksityiskohdissa.

Ulrika Alenius
Tuotemyyntipäällikkö
Ulrika.alenius@perkko.fi

Oy Perkko on suomalainen pitkäikäinen perheyritys, joka kuuluu Nurmi-yhtiöön. Oy Perkko on Suomen johtava Brand Management -yritys ja tuo maahan sekä markkinoi useita kansainvälisesti arvostettuja kello- ja korumerkkejä, kuten muun muassa Skagenin, Michael Korsin, Emporio Armanin, Dieselin, DKNY:n, Casion ja Seikon. Perkon oma kellomerkki on tunnetuin ja käytetyin suomalainen kellobrändi, Leijona. Www.Perkko.fi