ENTISTÄ VARUSTELLUMMAN PEUGEOT 308:n HINNAT ALKAEN 21 979

PEUGEOT-malliston kestosuosikki ja julkistamisvuotensa Euroopan Vuoden Auto - Car of the Year, PEUGEOT 308, on päivittynyt.

Uudistuksen myötä PEUGEOT 308:n iCockpit® -ohjaamo on saanut modernin, monipuolisesti räätälöitävän 10” digitaalisen mittariston, aiempaa kattavamman varustelun sekä uusia ulkovärejä.

Malliston ennakkohinnat sekä päivittyneet varusteversiot on nyt julkaistu.

Uudistuneet PEUGEOT 308 ja 308 SW sisältävät heti edukkaimmasta Active-versiosta lähtien vakiona mm. uuden digitaalisen mittariston, audiojärjestelmän 9,7 kosketusnäytöllä, automaattisen kaksialueilmastoinnin, vakionopeuden säätimen, Mirror Screen -toiminnon, Pack Safetyn (sis. kuljettajan vireystilan valvonnan, kaukovaloavustimen, kaistavahdin sekä nopeusrajoitusliikennemerkkien tunnistuksen), 16” kevytmetallivanteet sekä pysäköintitutkan takana.

Allure-versioissa on Active-varustelun lisäksi vakiona mm. avaimeton lukitus ja käynnistys, pysäköintitutka edessä ja takana, Visio Park 180˚-peruutuskamera, mukautuva vakionopeuden säädin, navigointijärjestelmä, Dynamic-etuistuimet, Pack Safety Plus -paketin tuomat aktiivinen hätäjarrutusjärjestelmä ja törmäysvaroitin sekä 16” kevytmetallivanteet. SW-mallissa on Allure-versiossa vakiona lisäksi kattokaiteet.

GT-varustetason myötä Allure-varustelu täydentyy vielä mm. 17” Rubis-kevytmetallivantein, Peugeot Full LED Technology -ajovaloin sekä hierovin etuistuimin. Uutuutena GT-varustetasoon on saatavana Black Pack -varustelu, joka muuttaa useat muotoiluelementit tummaan sävyyn.

Ulkovärivaihtoehdot ovat lisääntyneet uudella Vertigo Blue -värillä, joka on aiemmin nähty uusissa 208- ja 2008-malleissa. Uudistuksen myötä perusväriksi on vaihtunut raikas Ice Pack White.

Moottorivaihtoehtoina ovat tehokkaat PureTech 130 joko manuaali- tai EAT8-automaattivaihteistolla sekä Euro 6.3 -päivityksen saanut BlueHDi 130, jonka yhteydessä on aina EAT8-automaattivaihteisto.

Syyskuun lopusta alkaen Peugeot juhlii näyttävästi 210-vuotispäiväänsä. Juhlan kunniaksi myös 308:n hinnasto sisältää kattavasti varustellut ja houkuttelevasti hinnoitellut 210 Anniversary -versiot.

Active 210 Anniversary -versio sisältää Active-varustelun lisäksi vakiona Visio Park 180˚ -peruutuskameran.

Allure 210 Anniversary -versio taas sisältää Allure-varustelun lisäksi vakiona Peugeot Full LED Technology -ajovalot. LED-sumuvalot sekä dynaamiset etuvilkut ja kevytmetallivanteina on näyttävä Zyrcon Diamond -paketti.

Uuden PEUGEOT 308:n autoveron sisältävät ennakkohinnat alkavat 21 979 :sta (PEUGEOT 308 Active PureTech 130). Vastaavasti farmarimalli PEUGEOT 308 SW:n hinnat alkavat 23 320 .Päivittynyt PEUGEOT 308 on saatavissa Suomessa vuoden lopussa.

Lisätiedot medialle:
Auto-Bon Oy / PEUGEOT Suomi
Katja Ruuskanen, katja.ruuskanen@auto-bon.fi / 050 438 1161

Peugeot: Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroën, DS ja Peugeot -merkkisiä henkilö- ja tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluita kuluttajille. Auto-Bon Oy on osa Bassadone Automotive Groupia ja sillä on koko maan kattava jälleenmyyjäverkosto. Lisätietoa Peugeot-mallistosta: www.peugeot.fi

Avainsanat: