Odottamaton uutuus: PEUGEOT 408

PEUGEOT julkistaa tänään uuden mallinsa nimen: PEUGEOT 408.

31.5.2022

PEUGEOT 408 on täysin uusi malli leijonamerkin mallistossa. Odottamaton uutuus on uudenlainen PEUGEOT. Omaan persoonalliseen tapaansa se yhdistää SUV:n ominaispiirteitä linjakkaaseen Fastback-siluettiin.

Uuden PEUGEOT 408:n muotoilun ja suunnittelun keskiössä on ollut korkea hyötysuhde ja halu tarjota uudenlaisia kokemuksia. 408 on suunnattu ihmisille, joille auto on mieliteko ja enemmän kuin vain tavanomainen kulkine. 408 tuo PEUGEOTIN mallistoon odottamatonta viehätysvoimaa.

Uusi PEUGEOT 408 on globaali auto, joka esitellään kesäkuun loppupuoliskolla 2022.

Auto-Bon Oy / Peugeot Suomi, Max Lange
PR-päällikkö

PEUGEOT on innovatiivinen edelläkävijänä toimiva automerkki, jonka arvoja ovat erinomaisuus, vetovoimaisuus ja tunne. PEUGEOT toimii yli 130 maassa ja myi vuonna 2021 yli 1,2 miljoonaa autoa maailmanlaajuisesti. Juhlittuaan 211-vuotis juhliaan, PEUGEOT vie eteenpäin identiteettiään uudella vaakunalogollaan, joka korostaa personallisuutta ja ajattomuutta. Yli 80-prosenttisesti sähköistetty henkilöautomallisto ja 100-prosenttisesti sähköistetty hyötyajoneuvomallisto osoittavat, että PEUGEOT on mukana energiasiirtymässä. Vuodesta 2022 eteenpäin, PEUGEOT kilpailee World Endurance Championship -sarjassa (WEC) hybriditekniikalla varustetulla 9X8-hyperautollaan.

Peugeot-maahantuoja Suomessa on Auto-Bon Oy, joka on osa Bassadone Automotive Groupia. Lisätietoa Peugeot-mallistosta: www.peugeot.fi

Avainsanat: