PEUGEOT 205 GTi AVENTURE PEUGEOTIN RESTAUROITAVANA

PEUGEOTin 210-juhlavuoden kunniaksi historiallisten PEUGEOTien Aventure PEUGEOT -seura on laajentanut toimintaansa vintage autojen restaurointiiin ja myyntiin. Autojen kunnostuspaikkana toimii l’Aventure Peugeotin museo Sochaux’ssa Ranskassa. Seuran huolella kunnostamat yksilöt saavat laadustaan aitoustodistuksen ennen niiden siirtymistä myyntiin.

Ensimmäiseksi restauroitavaksi malliksi on valikoitunut leijonamerkin ikoninen musta PEUGEOT 205 GTi 1,9 litraisena. Kunnostustyö toteutetaan Aventure PEUGEOTin työpajoissa Sochaux’ssa ja työn laadussa korostuu useiden eri alojen osaajien lahjakkuus ja taito: mekaanikkojen, muotoilijoiden, satulaseppien ja metalliseppien.

Kiitos kattavan varaosien saatavuuden, t
äydellinen restaurointi on mahdollista toteuttaa. Jo seitsemän vuoden ajan Aventure PEUGEOT onkin tehnyt töitä varaosien äärellä ja muuntanut logistiikkavarastonsa varaosien varastoimiseen. Puuttuvia osia seura kerää tutuilta alihankkijoiltaan ja 3D-tulostus on vaihtoehto silloin, kun osaa ei enää muuten valmisteta.

Vuoden 2021 alussa avautuu seuran verkkosivuille
www.laventurepeugeotcitroends.fr ”Par l'Aventure PEUGEOT” -nimeä kantavat sivut, jotka on omistettu laadukkaalle ajoneuvojen restaurointityölle. Entistettyjen a
utojen saatua kunnostustyön jälkeen laatuleiman, tulevat ne myyntiin tälle samalle verkkosivulle.

Lisätiedot medialle:
Auto-Bon Oy / Peugeot Suomi