PEUGEOT 3008 vei voiton Women’s World Car of the Year -äänestyksen SUV-kategoriassa

Tämän vuoden Women’s World Car of the Year -äänestyksessä eri maista tuleva ja 25 naisesta koostuva autotoimittajaraati äänesti PEUGEOT 3008:n SUV-kategorian voittajaksi.

Nyt saavutettu voitto on jo 35. uudelle PEUGEOT 3008:lle myönnetty palkinto.

Perusteiksi PEUGEOT 3008:n voitolle raati listasi sen PEUGEOT i-Cockpit® –ohjaimet, joita tuomaristo piti tyylikkäänä ja vakuuttavana, auton sisustan sekä ulkokuoren designin sekä auton pidon ja sen tarjoaman ajamisen nautinnon.

Vuonna 2017 äänestyksessä oli mukana yhteensä 420 autoa kuudessa eri palkintokategoriassa: perheauto, SUV, alempi hintaluokka, ekologisuus, tehokkuus sekä luxus.

Lisätiedot ja tiedustelut:
Auto-Bon Oy, pr-päällikkö Katja Ruuskanen