Peugeot-jälleenmyynti uudistuu Kuopiossa – E. Hartikainen kasvattaa merkkivalikoimaansa

Lokakuun alussa aloittaa Kuopiossa uusi Peugeot-jälleenmyyjä, kun E. Hartikainen Oy lisää Peugeot-merkin osaksi uusien autojen valikoimaa. Myyntiin tulevat Peugeotilta sekä uudet henkilö- että tavara-autot. Myymälän yhteydestä löytyvät myös merkkihuolto sekä varaosamyymälä.

E. Hartikainen ja Peugeotin maahantuoja Auto-Bon Oy ovat tehneet yhteistyötä myös aiemmin ja molemmat osapuolet lähtevät suurin odotuksin tiivistyvään yhteistyöhön. Peugeot on uusimassa mallistoaan voimakkaasti ja toistaiseksi uudet mallit ovat olleet menestyksiä. ”Lähdemme suurin odotuksin alkavaan yhteistyöhön. Meillä on yhteinen usko ja näkemys tulevasta ja yhteistyössä tulemme saavuttamaan Peugeotille asetetut korkeat tavoitteet. Kuopio on kiinnostava markkina-alue.” kommentoi Peugeotin maahantuojan Auto-Bon Oy:n toimitusjohtaja Markus Vuolle.

Syyskuun alussa Peugeot lanseerasi Suomen markkinoille myyntiin uuden Peugeot 5008 SUV:n. Tästä tyylikkäästä ja loistavin ajo-ominaisuuksin varustetusta tilaihmeestä odotetaan malliston kärkituotetta. Viime vuonna myyntiin tullut Peugeot 3008 valittiin Euroopan Vuoden Autoksi vuonna 2017 ja tuttu Peugeot 308 on tänä syksynä palannut markkinoille uudistetulla ulkoasulla.

Peugeot-edustus E. Hartikaisen Kuopion toimipisteessä alkaa lokakuun alussa. Myymälä sijaitsee Kolmisopen kauppakeskittymässä, osoitteessa Neulalammentie 4.

Lisätietoja:

PR-päällikkö Katja Ruuskanen
puh. 050 438 1161, katja.ruuskanen@auto-bon.fi

E. Hartikainen Oy
Autotalojohtaja Markku Moilanen
puh. 040 922 3632, markku.moilanen@hartikainen.com

Peugeot-automerkin maahantuojana toimii Auto-Bon Oy. Se maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Peugeot-merkkisiä henkilö- ja tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluita kuluttajille. Auto-Bon Oy on Bassadone Automotive Groupin tytäryhtiö ja sillä on koko maan kattava jälleenmyyjäverkosto.

E. Hartikainen Oy on autokauppaa ja maarakennusta harjoittava yritys, jolla on autotalot Joensuussa, Kuopiossa, Iisalmessa ja Kajaanissa. Autotalo Hartikainen edustaa kymmentä eri automerkkiä ja on kymmenen muun merkin huolto- ja varaosapalveluiden toimittaja.