"Sphere” kääntää katseet kohti Peugeot 408:n muotoja, jokaisesta kulmasta

Kesäkuussa julkistettu täysin uusi Peugeot 408 Fastback näyttäytyi odottamattomassa asetelmassa Ranskan Louvre-Lens:issa elokuun 4. päivä kello 4:08.

Asetelma, jota kutsutaan nimellä ”Sphere”, pyörittää Peugeot 408:a uniikilla tavalla esitellen sen odottamattomat muodot, jokaisesta kulmasta.

Viettelevän uudenlainen fastback Peugeot 408 toimi inspiraation lähteenä pariisilaiselle luovalle tiimille nimeltään Superbien, joka toteutti OPEn toimiston suunnitteleman tavan esitellä uutuus odottamattomalla tavalla, painovoimaa uhmaten.

Näyttämönä toimi Louvre-Lensin taidemuseon moderni lasin ja alumiiniarkkitehtuurin ympäristö. Lopputuloksena uniikki tapa esitellä uutuus läpinäkyvän pallon sisällä. Installaatio mahdollisti esitellä Peugeot 408 Fastbackin viehättävän muotoilun jokaisesta kulmasta.

”Pidimme todella ideasta tehdä lyhytkestoinen taideteos, joka on omaperäinen ja kaunis katsella, korostaen täydellisesti uusinta malliamme. Uuden Peugeot 408:n odottamaton alkuperäinen tyyli on saanut jo valtaisasti huomiota. Ja nyt se saa lisää omaperäistä huomiota Louvre-Lensin upeassa ja modernissa ympäristössä" kertoo Linda Jackson, toimitusjohtaja Peugeot.

”Peugeot uudistuu kaikilla alueilla. Uuden Peugeot 408:n esittelyyn suunniteltu läpinäkyvä ”Sphere” osoittaa uuden mallimme viehätyksen kaikilta puolilta. Tämä luomus on täysin linjassa Peugeotin uuden brändi-identiteetin maailmanlaajuisen ilmaisun kanssa” jatkaa Phil York, Markkinointijohtaja Peugeot.

Lyhytvideo "Odottamaton jokaisesta kulmasta", on nähtävissä oheisesta LINKISTÄ

Uusi Peugeot 408 saapuu markkinoille vuoden 2023 alussa ja ennakkomyynti alkaa Suomessa Q4 2022 aikana.