• Peugeot Finland/

Tervetuloa! Antti Ruuskanen kertoo harjoittelukauden alun kuulumisia Herttoniemen Autoverkkokaupassa perjantaina 10.11.2017 klo 9 - 10

Peugeot ja keihästähti Antti Ruuskanen allekirjoittivat lokakuun lopulla sopimuksen yhteistyön jatkumisesta kuluvan olympiadin loppuun asti.

Perjantaina 10.11.2017 klo 9 Antti Ruuskaselle luovutetaan yhteistyön merkeissä Peugeot 5008 SUV Autoverkkokauppa.fi –tiloissa Helsingin Herttoniemessä.

Luovutuksen yhteydessä Antti Ruuskanen kertoo kuulumisiaan harjoituskauden alussa sekä vastaa toimittajien kysymyksiin.

Tilaisuus on vapaa - tervetuloa jututtamaan Anttia!

Ystävällisesti ilmoitathan tulostasi torstaihin 9.11.2017 klo 16 mennessä: katja.ruuskanen@auto-bon.fi.

Aika:    perjantai 10.11.2017 klo 9 – 10

Paikka: Autoverkkokauppa.fi, Herttoniemi