Peugeot 107 Style ja 308 Style, runsas varustelu huippuedullisesti

Peugeot-henkilöautomallisto täydentuu uusilla edullisilla, runsaasti varustelluilla 107 Style ja 308 Style -versioilla.

PEUGEOT 107 STYLE

Peugeot-perheen pienimmäinen eli 107-mallisto täydentyy uudella, edullisella Style-versiolla, jossa on vakiona mm. ilmastointi, ESP, ohjauspyörän korkeussäätö. Kolmiovisen 107 Style -version hinta veroineen on ”karvan alle kymppitonnin” eli 9999,30 euroa. Viisiovisen version hinta jää sekin alle 11.000 euron (10.398,88 euroa).

107 Style on varustettu 1,0 litraisella 50 kW/68 hv tehoisella bensiinimoottorilla, CO2-päästö 99 g/km.

PEUGEOT 308 STYLE JA 308 STYLE SPORTIUM

Uudessa 308 Style –versiossa on erittäin runsas varustelu, vakiona mm. tasanopeussäädin, automaatti-ilmastointi, sähkösäätöiset takasivuikkunat,16”kevytmetallivanteet, kuljettajan ja etumatkustajan istuimen korkeussäätö, LED-huomiovalot, WIP Bluetooth + USB, automaattiset tuulilasinpyyhkimet, pysäköintitutka takana ja urheilullinen, nahkapäällysteinen ohjaspyörä.

Viisiovisen 308 Style –mallien hinta veroineen alkaen 18.996,12 euroa ja 308 SW Style –mallien hinnat veroinen alkaen 20.996,31 euroa.

308-mallistoon tulee lisäksi tarjolle 500 euron lisähintaan urheilullinen, näyttävä Style Sportium –malli, jossa on Style-varusteiden lisäksi vakiona17”kevytmetallivanteet, tummennetut takasivuikkunat, urheilullinen nahkaverhoiltu ohjauspyörä punaisin tikkauksin, alumiiniset polkimet, kangasmatot ja tumma sisustus punaisin tikkauksin.

Style tuo mukaan 308-mallistoon myös tehokkaat1,6 litraiset e-HDi 115 FAP –dieselmoottorit.

Molemmat uutuusmallit ovat saatavina sekä 5-ovisina- että SW-versioina, ja niihin on tarjolla sama moottorivalikoima: VTi 120 (manuaali- ja automaattivaihteistoilla), e-HDi 115 FAP (manuaalivaihteistolla) ja e-HDi 112 FAP (2Tronic-vaihteistolla).

Uusien Style-versioiden myötä 308-mallistosta poistuvat Access- ja Allure-varustetasot.

Hinnastossa 26.3.2013 on vielä mukana varastosta löytyvät 308 Access- ja Allure-mallit.

Liitteenä Peugeot-henkilöautohinnasto 26.3.2013.

Riitta Luomala, Peugeot-viestintä, Maan Auto Oy, gsm 0400 431 303