Peugeot käynnisti ainutlaatuisen 508-koeajokampanjan Suomessa, voittajalle palkinnoksi kultaharkko

Peugeot on käynnistänyt Suomessa koeajokampanjan tavoitteena saada mahdollisimman moni autoilija tutustumaan vastikään lanseerattuun 508:aan. Koeajamalla 508:n pääsee osallistumaan noin 11.000 euron arvoisen kultaharkon arvontaan. Kyse on ainutlaatuisesta kolmen kuukauden pituisesta kampanjasta, jossa tavoitellaan kolmea tuhatta koeajajaa, joista yksi onnekas voittaa kultaharkon.

- Peugeot 508 on mielestämme auto, joka jokaisen uutta, isomman keskiluokan autoa etsivän kannattaa ehdottomasti koeajaa. 508 ansaitsee ehdottomasti nykyistä paremman myyntimenestyksen. Siksi järjestämme tänä syksynä ja talvena Suomen historian suurimman autotestin, jonka testiajajina toimivat tavalliset suomalaiset autoilijat. Mukaan koeajajiksi mahtuu kolme tuhatta ensiksi ilmoittautunutta. Yksi kolmesta tuhannesta voittaa 11.000 euron arvoisen kultaharkon, valottaa kampanjan kulkua Simo Rosvall, Maan Auto Oy:n myynnistä ja markkinoinnista vastaava johtaja.

- Haluamme koeajon muodossa vakuuttaa asiakkaat – myös ne, jotka eivät ole Peugeotilla koskaan ajaneet - siitä, että kyse on upeasta, erinomaisen ajettavuuden omaavasta Peugeotista, hehkuttaa Rosvall.

Koeajovaraukset ja lisätietoa kampanjasta osoitteessa: www.peugeotvoittaja.fi

Lisätietoja: Simo Rosvall, myynti- ja markkinointijohtaja, Maan Auto Oy, gsm 0400 411 378

Riitta Luomala, Peugeot-viestintä, Maan Auto Oy, gsm 0400 431 303

Yrityksestä

Maan Auto Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Peugeot-merkkisiä henkilö- ja tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluita kuluttajille.Maan Auto Oy on perustettu vuonna 1945. Ensimmäisen Peugeotin Maan Auto toi Suomeen jo vuonna 1948. Maan Auto on Veho Groupin tytäryhtiö.