Peugeot-myynti Vantaalla LänsiAutolle

Maan Auto Oy on solminut Peugeot-yhteistyötä laajentavan sopimuksen LänsiAuto Oy:n kanssa, joka aloittaa uutena täyden palvelun jälleenmyyjänä Vantaalla 1.6.2014. LänsiAuto myy ja huoltaa Peugeotit myös Espoossa.

-        Avainmalleilla laajentuva mallistomme antaa LänsiAutolle hyvät lähtökohdat markkinaosuutemme kasvattamiseen myös Vantaalla. LänsiAuto Espoo on tehnyt hyvää työtä merkkimme parissa jo pidempään, joten merkkiosaaminen on jo olemassa, sanoo Maan Auto Oy:n myyntijohtaja Klaus Pohjala.

LänsiAuto-konserni on yksi maamme tunnetuimmista henkilö- ja pakettiautojen itsenäisistä jälleenmyyjistä.

-         Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme mahdollisuuden laajentaa Peugeot-toimintojamme pääkaupunkiseudulla myös Vantaalle. Peugeot-liiketoimintamme kasvaa ja toisaalta nykyiset Peugeot-asiakkaamme saavuttavat myynti- ja huoltopalvelumme paremmin. Yhtenäiset edustukset pääkaupunkiseudulla tukevat erityisesti yrityskauppaa, sanoo LänsiAuton varatoimitusjohtaja Tommi Köninki.

LänsiAuto Vantaa on täyden palvelun autotalo Kehä III:lla osoitteessa Pakkalantie 15. Liike toimii myös Opelin, Mitsubishin ja Seatin myyntipisteenä ja on samalla alueen suurimpia vaihtoautokauppiaita myyden yli 1500 vaihtoautoa vuodessa.

Samassa yhteydessä Autokeskus Oy:n Peugeot- myynti ja huolto Vantaalla loppuvat. Tällä muutoksella ei ole vaikutusta Autokeskus Oy:n Peugeot-toimintoihin muilla paikkakunnilla.

Lisätietoja antavat:

Maan Auto Oy, myyntijohtaja Klaus Pohjala, GSM 050-3889860