Peugeot vahvistaa jälleenmyyntiverkostoaan Hämeenlinnassa

Maan Auto Oy ja Autokeskus Oy ovat sopineet Peugeot-jälleenmyynnin aloittamisesta Hämeenlinnassa. Peugeot-myyntitoiminnot Autokeskuksen Hämeenlinnassa, osoitteessa Uhrikivenkatu 11, sijaitsevassa autotalossa käynnistyvät jo huhtikuun 2011 alussa, jolloin Suomen markkinoille lanseerataan uusi Peugeot 508-mallisto, ja huoltopalvelut kevään 2011 aikana.

Tavoitteenamme on vahvistaa Peugeotin markkina-asemaa entisestään ja parantaa Peugeot-asiakaspalveluja merkittävästi lähivuosien aikana. Toteutettavat muutokset jälleenmyyjäverkostossamme ovat tärkeä osa näiden tavoitteiden onnistumisen kannalta.

Uskomme Autokeskuksen ammattitaidon, asenteen ja palvelukonseptin mahdollistavan alan huippua edustavan asiakaspalvelun Peugeot-asiakkaille nyt myös Hämeenlinnan talousalueella,” toteaa Maan Auto Oy:n toimitusjohtaja Vesa Tikka.

Olemme erittäin iloisia siitä, että yhteistyömme Maan Auton kanssa laajenee Tampereen, Turun ja Vantaan ohella nyt myös Hämeenlinnaan. Peugeotin myötä Autokeskus tarjoaa asiakkaille entistä monipuolisemman tuotevalikoiman, joka kattaa erinomaisesti eri auto- ja asiakasryhmät,” perustelee Autokeskus Oy:n toimitusjohtaja Pekka Ryynälä.

Maan Auto Oy, toimitusjohtaja Vesa Tikka, 0400 12 55 55, vesa.tikka@peugeot.fi

Autokeskus Oy, toimitusjohtaja Pekka Ryynälä, 0400 505 875, pekka.ryynala@autokeskus.fi