Vähäpäästöisten Peugeot-dieselhybridien hinnat julkistettu

Vähäpäästöiset, nelivetoiset Peugeot-dieselhybridit 3008 HYbrid4 ja 508 RXH rantautuvat Suomeen loppuvuodesta 2012. Nyt julkistettavien hintojen ja jälleenmyyjille lähiaikoina saapuvien koeajoautojen myötä voidaan ennakkomyynti aloittaa jo hyvissä ajoin ennen tuotantoversioiden saapumista maahamme.

PEUGEOT 3008 HYbrid4, CO2-päästöt vain 99 g/km tai 104 g/km.

Nelivetoinen 3008 HYbrid4 tulee markkinoille kahtena eri versiona, Active ja Allure.

3008 HYbrid4 Activessa on vakiona mm.16”kevytmetallivanteet, automaattisäätöinen kaksialueilmastointi, ajotietokone, bluetooth, pysäköintitutka, tasanopeussäädin, etusumuvalot, auton kylkiä vasten kääntyvät ulkosivupeilit, kuljettajan istuimen korkeussäätö ja ristiselän tuen säätö.

3008 HYbrid4 Allure –versiossa on lisäksi vakiona heijastusnäyttö, navigointijärjestelmä, eteenpäin kääntyvä etumatkustajan istuimen selkänoja ja17”kevytmetallivanteet.

3008 HYbrid4 Active -version hinta veroineen on 39.993,17 euroa (CO2-päästö 99 g/km).

3008 HYbrid4 Allure –version hinta veroineen on 42.991,08 euroa (CO2-päästö 104 g/km).

PEUGEOT 508 RXH, CO2-päästöt vain 104 g/km

Ylellisessä Peugeot 508 RXH:ssa on yksi varustetaso, vakiona mm.18”kevytmetallivanteet, auton kylkiä vasten kääntyvät ulkosivupeilit, heijastusnäyttö, nahka/kangasverhoilu, navigointi, bluetooth, panoraamakatto, pysäköintitutka edessä ja takana sekä pysäköintiavustin, sähkösäätöiset etuistuimet ja reisituki, Webasto-moottorilämmitin ajastimella.

Peugeot 508 RXH:n hinta veroineen 49.668,79 euroa.

Liitteenä lehdistötiedotteet sekä hinnat varustetietoineen 29.6.2012.

Riitta Luomala, Peugeot-viestintä, Maan Auto Oy, gsm 0400 431 303