• Peugeot/

VUODEN TIEPALVELU VELOITUKSETTA VALTUUTETUSSA MERKKIHUOLLOSSA KÄYNEILLE PEUGEOTEILLE

Peugeot sitouttaa asiakkaitaan tarjoamalla merkkiliikkeen määräaikaishuollossa käyneille takuuajan ylittäneille Peugeoteille tiepalvelun veloituksetta vuodeksi eteenpäin. Peugeot Huollon Tiepalvelun tuottaa Autoliitto.

Peugeot sitouttaa huoltoasiakkaitaan tarjoamalla merkkihuollossa autonsa käyttäneille Peugeot-autoilijoille tiepalvelun vuodeksi eteenpäin veloituksetta. Peugeot Huollon Tiepalvelu varmistaa matkan jatkumisen vaivattomasti ja veloituksetta mahdollisessa ongelmatapauksessa.

”Uuden Peugeotin hankkineet asiakkaat ovat saaneet tiepalvelun käyttöönsä kahdeksi vuodeksi, mutta halusimme laajentaa palvelua myös vanhempiin autoihin. Tiepalvelun tarjoaminen huoltoasiakkaillemme veloituksetta aina vuodeksi eteenpäin on jälleen yksi hyvä syy käyttää ammattitaitoista merkkiliikettä auton huoltamiseen”, Peugeotia maahantuovan Maan Auto Oy:n teknisen palvelun johtaja Pasi Uhlbäck toteaa.

Peugeot Huollon Tiepalvelun toteuttaa Autoliitto, joka on Suomen johtava liikkuvuuspalveluiden tuottaja. Peugeot Huollon Tiepalvelun palvelunumerosta asiakkaat saavat apua matkan keskeytyessä esimerkiksi tekniseen vikaan. Palvelukeskus toimittaa asianmukaisen avun paikalle. Matkan keskeytyessä ajoneuvo korjataan tienpäällä tai hinataan korjaamolle. Palvelu kattaa muun muassa renkaanvaihdon rengasrikon sattuessa, polttoaineen tuonnin, sijaisauton tai muun korvaavan kuljetuksen koko autokunnalle sekä neuvonnan, jos asiakas haluaa tietää esimerkiksi voiko autolla ajaa tietyn valon palaessa mittaristossa. Peugeot Huollon Tiepalvelu on Suomen lisäksi voimassa yli 40:ssä Euroopan maassa.

”Matkan jatkamisen varmistavien palveluiden kysyntä kasvaa koko ajan. Ihmiset arvostavat varmuutta siitä, että ongelman sattuessa he voivat yhdellä puhelinsoitolla saada helposti apua”, Autoliiton turvapalvelupäällikkö Jonne Luomala kertoo.

Peugeot Huollon Tiepalvelun saa kaikista Peugeotin valtuutetuista merkkihuolloista Suomessa määräaikaishuollon yhteydessä.

Autoliitto on yli 100 000 autoilijan etujärjestö, joka tarjoaa jäsenilleen muun muassa tietoa autoilusta ja matkailusta, ajokoulutusta, tiepalvelua sekä jäsenetuja. Autoliitto tuottaa liikkuvuuspalveluita omien jäsentensä lisäksi eri automerkeille ja yrityksille näiden omien tuotemerkkien kautta.

Autoliitto, Jonne Luomala, turvapalvelupäällikkö
Puh. 0500 850 450, jonne.luomala(at)autoliitto.fi