pewag tarjoaa Euroopassa valmistettua ensiluokkaista tekniikkaa

Report this content

Itävaltalainen huippuluokan toimija pewag on kahden vuoden ajan tarjonnut täyden valikoiman metsäkoneteloja ja ‑ketjuja. 7.–10.6.2017 pewag esittelee koko tuotevalikoimansa Elmia Wood -messuilla Jönköpingissä, ja mukana ovat myös uudet bluetrack combitrack ‑telat.

pewag on jo vuosia tunnettu Pohjoismaissa korkealaatuisista ja todella toimivista ketjuistaan. bluetrack-tuotteiden lanseerauksen myötä vuonna 2015 pewagin valikoimaan saatiin myös korkealaatuiset bluetrack-telat. pewag on ainutlaatuinen toimija alallaan, sillä sekä sen telat että ketjut valmistetaan kokonaisuudessaan Euroopassa.

”pewag tarjoaa täyden valikoiman metsäalan tuotteita, sillä valmistamme niin bluetrack-teloja, vanhoja tuttuja metsäkoneketjuja kuin kuljetuksissa käytettäviä ketjuja ja kettinkejä”, sanoo johtaja Maria Köck, joka vastaa lumi- ja kitkaketjuista.

Kun pewag bluetrack -telat esiteltiin Pohjoismaissa, valikoimassa oli kolme mallia:

•                pewag bluetrack perfekt, joka on suunniteltu erittäin vaativiin olosuhteisiin ja erityisesti jyrkkään ja kivikkoiseen maastoon. Lenkkien muoto takaa ihanteellisen pidon ja ehkäisee lumen ja kuran kertymistä renkaiden ja telan väliin.

•                pewag bluetrack duro on todella monikäyttöinen tela, jonka leveä pinta ja pyöristetyt reunat ovat hellävaraisia maapohjalle. Tela sopii loistavasti metsätalouden yleiskäyttöön ja tarjoaa ihanteellisen pidon monenlaisilla alustoilla.

•                pewag bluetrack flow on suunniteltu erityisesti käytettäväksi herkässä maastossa. Leveä malli estää konetta uppoamasta pehmeään alustaan ja suojelee renkaita teräviltä kiviltä ja kannoilta.

Näiden kolmen mallin lisäksi nyt on tarjolla myös uusi monenlaisiin olosuhteisiin sopiva pewag bluetrack combitrack, jossa yhdistyvät bluetrack flow- ja bluetrack perfekt ‑mallien parhaat puolet. Kaikki mallit ovat esillä pewagin osastolla Elmia Wood ‑näyttelyssä.

”Kannattaa todellakin tulla Elmia Wood ‑näyttelyyn tutustumaan uuteen, innovatiiviseen bluetrack combitrack ‑telaan. Esillä on myös bluetrack flow ‑mallista kehitetty bluetrack flow wide ‑versio, joka suojelee maapohjaa herkillä alueilla.” sanoo Maria Köck.

pewagin osastolla voi keskustella metsäalan haasteista ja ratkaisuista yksilöllisiin tarpeisiin Ruotsin myyntipäällikön Hans Nicklassonin ja muiden pewagin asiantuntijoiden kanssa.

”Haluan erityisesti nostaa esiin bluetrack flow wide -telan, joka kasvattaa kantokykyä ja jota voi käyttää myös kosteassa maastossa. Juuri tällaista telaa tarvitaan eniten Pohjoismaissa,” Nicklasson sanoo.

Yli 500 näytteilleasettajan Elmia Wood on maailman suurin kansainvälinen metsäalan messutapahtuma, jossa vierailee noin 50 000 kävijää 50 maasta. pewagilla on tavalliseen tapaansa osasto täynnä uusia ideoita ja innovatiivisia tuotteita. Osastolla voi tutustua myös pewagin erinomaiseen palveluun, joka on saanut kiitosta lukuisilta pohjoismaisilta asiakkailta.

”Olemme erittäin kiitollisia siitä, että saamme koneenkäyttäjiltä ja muilta metsäalan ammattilaisilta runsaasti arvokasta palautetta heidän tarpeistaan ja ajatuksistaan teloista ja ketjuista,” Maria Köck sanoo.

”pewagilla on myös tiiviit suhteet koneiden ja renkaiden valmistajiin. Sen ansiosta olemme aina ajan tasalla uusimmista tuotteista ja tekniikasta ja voimme siten kehittää omia tuotteitamme vastaavasti.”

Hans Nicklassson, Sales Manager
Matkapuhelin: 070 626 30 99
www.pewag.se
nh@pewag.com