Katso, kuinka parhaat verkkopelaajat haastavat Halo 5:n kehittäneen 323 Industriesin joukkueen

Virittäydy ESL:n kanavalle Perjantaina 13. Marraskuuta klo 19:00 seuraamaan kuinka Halo 5: Guardiansin kehittänyt 343 Industries laittaa maineensa likoon eeppisessä kamppailussa.

Kuluneen kahden viikon ajan, ESL on isännöinyt Halo 5: Guardians –turnausta johon on voinut osallistua nelihenkiset joukkueet. Viisi parasta karsinnoista selvinnyttä joukkuetta pääsee pelaamaan itse päätapahtumaan 13. Marraskuuta klo 19.00 yhtä maailman kokeneinta joukkuetta – 343 Pro Teamia vastaan. Joukkueeseen kuuluu neljä maailman kärkeä edustavaa Halo-pelaajaa: Eric “GH057ayame” Hewitt, Mason “Neighbor” Cobb, Sean “Dersky” Swidersky sekä Michael “Strong Side” Cavanaugh. Tapahtuma lähetetään reaaliaikaisesti ESL:ltä.

Halo 5 expertit voittaneen tiimin jäsenet palkitaan myös huippuluokan peliruudulla – juuri julkaistulla 65-tuumaisella Philips 8601 televisiolla, joka on varustettu 4-sivuisella Ambilight-tekniikalla.

Huippuohut Philips 8601 UHD Android TV tarjoaa huippuluokan pelikokemuksen nelisivuisen Ambilight-taustavalaistuksen joka luo television takana olevalle seinälle television kuvaa mukailevan valokehän. Lisäksi Philips 8601 on varustettu pelitilalla, joka pienentää television ”input lag”-viivettä, jolloin televisio vastaa käyttäjän komentoihin nopeasti silti pitäen kuvan tarkkana ja virheettömänä.

Katso lähetys Perjantaina 13. Marraskuuta klo 19:00 osoitteesta https://www.twitch.tv/halo

Lisätiedot ja materiaali:

8000-sarja : www.philips.fi/c-m-so/televisiot/8000-sarja