TP Vision julkistaa uuden sarjan kehyksettömiä Philips Smart TV:itä

• Philips PFL6900 Smart TV sopii täydellisesti nykyaikaiseen sisustukseen
  • Ohuesti muotoiltu televisio ilman kompromisseja liitettävyydessä saati Ambilightissa
  • Smart TV, 3D, Full HD, Micro Dimming sekä 600Hz PMR –liiketoisto takaavat huippuluokan televisiokokemuksen

Amsterdam, 30. elokuuta 2012. – Tänään TP Vision julkisti uuden Philips PFL6900 Smart TV-malliston joka erottuu joukosta puhdaslinjaisella, kehyksettömällä designillaan. 3D-toiminnolla varustettu Philips PFL6900 Smart TV tarjoaa lisäarvoisia palveluita kuten catch-up TV:n, pääsyn online-videovuokraamoihin, verkkoselaimen, applikaatioita sekä USB-tallennuksen. Huippuluokkainen liiketoisto sekä edistynyt Micro Dimming-toiminto tuottavat loistavan kuvanlaadun PFL6900-mallien 107cm (42”) ja 119cm (47”) FullHD-ruuduille. PFL6900 on vain 3.5cm paksu ja on myös varustettu Ambilight-toiminnolla. Uuden PFL6900-malliston toimitukset ovat alkaneet Euroopassa sekä Venäjällä. Ensimmäiset Philips PFL6900-sarjan televisiot ovat siis saatavilla välittömästi.

Puhdaslinjainen, ajaton design.
Philips PFL6900:n puhdaslinjainen design istuu hyvin nykyaikaiseen kotiin. Kehyksetön paneeli on sijoitettu huomaamattoman, eloksoidun 1.2mm alumiinivanteen sisään mikä mahdollistaa todella mukaansatempaavan katselukokemuksen. Televisioiden kulmat on pyöristetty ja alaosan viiste on harjattua alumiinia. Kevyt ja ilmava jalusta vastaa television värimaailmaa täydellisesti.

Smart TV ja älykäs design
Uusimmilla Smart TV-ominaisuuksilla varustettu PFL6900 tarjoaa pääsyn online-videovuokraamoihin, catch-up televisioon, elektroniseen ohjelmaoppaaseen, applikaatioihin sekä internetiin. Käyttäjä voi keskeyttää television katselun tai tallentaa televisio-ohjelmaa liittämällä USB-kovalevyn televisioon. PFL6900-mallisto on yhteensopiva Philips MyRemote-sovelluksen kanssa, joka on saatavilla Android ja iOS-matkapuhelimille. Se mahdollistaa helpon tekstinsyötön, äänenvoimakkuuden säädön sekä kanavanvaihdon lisäksi mahdollisuuden siirtää kuvia, videoita tai musiikkia televisiolle matkapuhelimelta. Wi-Fi Smart Screen* laajentaa vuorovaikutusta Philips-televisioiden sekä tablet-laitteiden välillä . Käyttäjän on mahdollista ottaa digitelevisiokuva mukaan tablet-laitteelle vain sormella pyyhkäisemällä.

Edistynyttä 3D-viihdettä
PFL6900-mallisto on varustettu monilla edistyneillä 3D-ominaisuuksilla. 2D-3D-muunnos lisää kolmannen ulottuvuuden käyttäjän 2D-videokirjastoon kun taas 3D-syvyyssäätö säätää syvyyden toivotuksi. Kaksinpelitilassa molemmat 2D-pelin pelaajat voivat nauttia pelistä täydeltä ruudulta samanaikaisesti.

Loistava kuvanlaatu
Käyttäjät haluavat aina nauttia elokuvista parhaalla mahdollisella kuvanlaadulla. PFL6900-malliston Pixel Precise HD-kuvapiiri varustettuna Super Resolution-toiminnolla tuottaa loistavan kuvanlaadun niin BluRay-elokuvista kuin internet-videoista. 600Hz Perfect Motion Rate (PMR) mahdollistaa upean liiketarkkuuden sekä kirkkaan kuvan toimintakohtauksiin.

Ei kompromisseja liitettävyydessä
PFL6900-malliston ohut design ei haittaa liitettävyyttä. TV:t ovat varustettuja neljällä HDMI-liitännällä sekä kolmella USB-portilla jotka ovat takapaneeliin lähekkäin sijoitettuja ja helposti saatavilla. Niissä on myös WLAN integroituna.

Lainaus: Maarten de Vries, CEO TP Vision
“Philips PFL6900 Smart TV – sekä vastikään julkaistu Philips DesignLine-mallisto - todistavat TP Visionin omistautumista hyvään TV-suunnitteluun. Puhdaslinjainen, kehyksetön design lähentelee sitä mitä jonain päivänä kutsumme TV-tapetiksi.“

*Wi-Fi smart screen on saatavilla ohjelmistopäivityksenä syksyllä 2012

Mikä on TP Vision
TP Vision on televisioihin erikoistunut digiviihdemaailman toimija. TP Vision kehittää, valmistaa ja markkinoi Philips-brändin televisiolaitteita Euroopassa, Venäjällä, Lähi-idässä, Brasiliassa, Argentiinassa, Uruguayssa, Paraguayssa ja eräissä Kaukoidän maissa. Työssämme yhdistämme suunnittelutaitomme ja Philips TV-laitteiden perinteisen innovatiivisuuden erinomaisiin käytänteisiin, joustavuuteen ja TPV-teknologian nopeuteen. Näiden yhdistettyjen vahvuuksien avulla toimitamme markkinoille korkealaatuisia TV-laitteita: laitteemme ovat älykkäitä ja helppokäyttöisiä, ja niiden hienostunut viimeistely korostaa niiden uusia materiaaleja ja siroa muotoilua. Tahdomme luoda ylivoimaisen TV-kokemuksen tarjoavia tuotteita. TP Vision on Philips TV:llään johdossa maailman majoitus-, matkailu- ja catering-palvelumarkkinoilla. TP Visionin kotipaikka on Amsterdam Hollannissa. TP Vision on Philips TV -brändin yksinomaislisenssin haltija yllämanituissa maissa. TPV Technology, jonka pääkonttori on Taiwanissa, omistaa yhtiöstä 70 %, ja Royal Philips Electronics, jonka pääkonttori on Hollannissa, omistaa 30 %. TP Visionilla on lähes 3300 työntekijää eri puolilla maailmaa.

Lisämateriaalia ja -tietoa

Lisämateriaalia, kuvia sekä videoita on saatavilla TP Visionin press-roomissa

Media contact:
Andrew Burslem
E-mail: andrew@cmcpr.co.uk

###

The content in the news releases is accurate at the time of publication but may be subject to change without notice. All trademarks mentioned in this news release are the property of their respective owners