Palkitun Philips DesignLine TV:n saa nyt uudella ulkonäöllä

Kultaisen ”iF Product Design Award”-palkinnon saavuttanut Philips DesignLine TV julkaistaan tumman kromin värisellä jalustalla ainoastaan pohjoismaissa.

Keväällä 2014 julkaistava, yhdestä lasinpalasta valmistettu Philips DesignLine TV on samaan aikaan täydellinen televisio ulkoasultaan sekä olohuoneen sisustuselementti.

Ulkoisesti televisio näyttää seinää vasten nojaavalta lasilevyltä, mutta pitää sisällään kaiken huipputelevisiolta vaaditun tekniikan.

Television saama vastaanotto on ollut erityisen hyvä juuri pohjoismaissa ja suurin osa DesignLine televisioista onkin toimitettu tänne.

”DesignLine on osunut pohjoismaiseen estetiikkaan ehkä juuri sen vuoksi, että sen suunnittelussa on ollut skandinaavisia vaikuttajia. Olemme iloisia voidessamme tuoda pohjoismaisille asiakkaillemme uuden version tumman kromisella jalustalla, joka uudistaa tuotteen designin sekä sopii paremmin sisustukseen”, kertoo pohjoismaiden markkinointipäällikkö Joakim Örnstig Philips televisioita valmistavasta ja myyvästä TP Visionista.

Saksalainen iF International Forum Design jakaa vuosittain 50 ”Gold Product Design Awards”-palkintoa maailmanlaajuisesti innovatiivisen designin omaaville tuotteille.   Philips DesignLinen palkinnon perusteluissa kerrotaan, että televisio ”muuttaa käsitystä perinteisestä televisiodesignista ja luo yhdessä lasin sekä Philipsin uniikin Ambilightin kera sensaatiomaisen kiintopisteen sekä kelluvan tunteen”.

Philips DesignLine 2014 varustettuna tummalla kromijalustalla tulee saataville DesignLine-jälleenmyyjiltä toukokuusta 2014 alkaen.

Suositushinta Suomessa 55-tuumaiselle versiolle tulee olemaan n. 1999€. Uusi jalusta on mahdollista hankkia myös jälkikäteen, mikäli on jo aikaisemmin hankkinut 55-tuumaisen DesignLine television.

Philips TV:t pohjoismaissa myy ja markkinoi TP Vision. Yrityksen omistavat yhdessä kulutuselektroniikkayhtiö Philips sekä TPV, joka on yksi maailman johtavista näyttölaitteiden sekä televisioiden valmistajista.

Philips Ambilight TV – Beyond the ordinary.

Kontaktit: Joakim Örnstig, pohjoismaiden markkinointipäällikkö, TP Vision

Puh: +46 70 832 24 64, mail: joakim.ornstig@tpvision.com

Lisätietoja ja materiaalia on saatavilla TP Visionin pressroomista

Seuraa meitä myös Youtubessa sekä Twitterissä :

www.youtube.com/user/TPVisionCorporate

@ TPVison

Tämän lehdistötiedotteen tiedot ovat oikeita julkaisuhetkellä, mutta voivat muuttua ilman erillistä ilmoitusta.

Avainsanat: