Philips Ambilight TV 2013

TV-käyttäjän TV

MultiRoom, jonka avulla TV-kuva voidaan siirtää langattomasti kaikkiin kodin Philips-televisioihin ja parannettu kommunikointi älypuhelimien sekä tablet-tietokoneiden välillä ovat osa uutuuksista Philipsin julkaistessa vuoden 2013 Smart TV-malliston.

Kasvava sisällön sekä laitteiden määrä kotitalouksissa luovat uusia haasteita TV-valmistajille niin laadun, käytettävyyden kuin designinkin suhteen.

”Muutumme television katsojista television käyttäjiksi, tämä on ollut pohjana uutta TV-sukupolvea suunnitellessamme. Philips Ambilight TV vuonna 2013 on rajaton: Ei vain sen tarjoaman sisällön suhteen, vaan myös sisällön jakamisen osalta”, kertoo Joakim Örnstig, Philips-televisioita valmistavan ja myyvän TP Visionin pohjoismaiden markkinointipäällikkö.

”Missä haluat”

Uuden sukupolven Philips Wi-Fi –televisiot mahdollistavat television katselun lähes missä vain. Uusin Philipsin innovaatio on MultiRoom, joka mahdollistaa televisiokuvan siirtämisen yhdestä huoneesta mihin tahansa toiseen talouden Philips MultiRoom-televisioon. MultiRoomilla on monia etuja: esimerkiksi mahdollisuus maksukanaviin koko taloudessa vaikka maksukortti sijaitsisikin päätelevisiossa. Lisäksi televisiota voidaan katsoa ominaisuuden avulla siellä minne antennijohtoa ei haluta tai minne se ei yllä.

Mallisto sisältää kehittyneen televisiokuvan jakamisen toisten televisioiden lisäksi myös matkapuhelimiin sekä tablet-tietokoneisiin Philips MyRemote-sovelluksen avulla. Uuden Miracast-stadardin avulla voidaan yhteensopivan PC:n, matkapuhelimen tai tabletin kuva sekä ääni siirtää suoraan television ruudulle.

Smart TV-alustasta löytyy uutta sisältöä, videopalveluita sekä laaja kirjo käytännöllisiä applikaatioita. Lisäksi televisiota voidaan käyttää digilähetysten tallentamiseen ulkoiselle kovalevylle. Sisältötarjonta ei ole koskaan ollut näin kattava koko televisiomallistossa ja lisää tulee koko ajan. Philips Smart TV:t tukevat viimeisimpiä tiedostoformaatteja ja päivittyvät tarvittaessa tuleviin.

Monimuotoinen

Philips design joka kestää aikaa, ja jossa käytetään aitoja materiaaleja, näkyy vahvasti tämän vuoden mallistossa.

Lasi, ultraohuet metallikehykset ja värit mustasta harmaaseen sekä valkoiseen helpottavat löytämään television joka sopii oman asunnon sisustukseen. Suurin osa televisioista on varustettu Philipsin uniikilla Ambilight-taustavalolla. Toiminnolla, jonka 82% nykyisistä Philips Ambilight-television omistajista haluaa seuraavaankin televisioonsa.

Helppo & interaktiivinen

Kaukosäätimet sisältävät kaikki ne ominaisuudet, joita tarvitaan ohjaamaan Smart TV:tä. Lisäksi voidaan käyttää myös näppäimistö tai hiirtä. Suuresta osasta mallistoa löytyy myös integroitu Skype-kamera tai mahdollisuus erillisen Skype-kameran käyttöön.

Mitä Philipsin palkittuun LED-kuvanlaatuun tulee, on varmaa että tämän vuoden Philips Ambilight TV-mallisto jatkaa perinnettä tarjoten parhaan katseluelämyksen hintaluokassaan.

Philips-televisiot myy ja markkinoi TP Vision. Yrityksen omistaa yhdessä kulutuselektroniikkayhtiöt Philips sekä TPV, joka on yksi markkinoiden johtavista monitori sekä televisiovalmistajista.

Philips Ambilight TV – Beyond the ordinary

Kontaktit: Joakim Örnstig, TP, pohjoismaiden markkinointipäällikkö, TP Vision