Philips luottaa Android TVn voimaan ja laajentaa sisältötarjontaa

TP Vision lisää tehoa sekä sisältöä älytelevisioihinsa vuoden 2016 Philips TV-mallistossa.

Vuoden 2016 Android TV™-mallisto sisältää kautta linjan erityisen tehokkaat QuadCore-prosessorit sekä laajennettavan sisäisen muistin.

Kuluttajat saavat käyttöönsä myös laajan skaalan uutta viihdesisältöä uusien yhteistyökumppanuuksien myötä. Mukana ovat nyt myös Amazon, Gamefly, Chillingo sekä Gameloft. Uusi sisältö on saatavissa yhtä aikaa uusien 2016 televisiomallien kanssa vuoden 2016 ensimmäisellä puoliskolla. Uudet sisältöyhteistyöt laajentavat huomattavasti Philips Smart TV sekä Philips Android TV-tuotteiden palvelutarjontaa.

MyLiveGuard -sovellus tuo älykodin ekosysteemin Philips Android TV:hen. Palvelu on saatavilla ainoastaan Philips Android TV-laitteisiin vuoden ajan julkaisusta.

Lisää videopalveluita

Philipsin videopalveluvalikoima kasvaa entistä kattavammaksi Amazon Instant Video-palvelun Android TV-julkaisun myötä.

Palvelu on toistaiseksi saatavilla Isossa-Britanniassa sekä Saksassa uusien mallien julkaisun aikaan. Sisältöä voi katsoa Full HD-tasoisena tai UHD-tasoisena riippuen siitä, kummalla tekniikalla Philips Android TV on varustettu.

Luonnollisesti Philips Android TV on ovi myös suosituimpiin kotimaisiin TV-palveluihin.

Suuri ja kirjava valikoima pelejä

Q1 2016 alkaen kaikki vuosimallien 2014, 2015 sekä 2016 Philips Android TV:t saavat uutta pelisisältöä. Mukana ovat mm. Gamefly-palvelu (Grid racing, Batman Lego, MotoGP sekä Dirt), Gameloftin Asphalt 8: Airborne sekä GT Racing 2 ja Chillingon Feed me Oil 2 – ja paljon muuta.

Philips Smart TV-alusta tarjoaa nyt myös Transgamingin Gametree TV Gold-palvelun kautta suosikkipelejä kuten Rummikub®, Tetris® sekä WPT®.

Lisäksi tarjolle tulee Toon Goggles, joka tarjoaa hauskaa viihdettä perheen pienimmille.

Kaikki Philips Android TV:t tarjoavat saumattoman pelikokemuksen ilman erillisiä lisälaitteita. Vaikuttavaksi pelikokemuksen tekee myös uniikki Ambilight-tekniikka sekä sen uusi super-dynaaminen pelitila, joka luo tarkasti television kuvaa vastaavan tunnelman ja värit television takana olevalle seinälle. Hiljattain julkaistu AmbiLux-malli vielä lisää vaikutelmaa entisestään television taakse sijoitetun, yhdeksän pico-projektorin avulla.

Pelejä on mahdollista ohjata TV:n kaukosäätimellä tai vaihtoehtoisesti jopa neljällä Bluetooth-yhteensopivalla peliohjaimella.

Online-pelaamisen lisäksi vuoden 2016 Philips Android TV-mallistossa on keskitytty erityisesti myös konsolipelikokemuksen parantamiseen pienentämällä nk. ”HDMI input lag” mahdollisimman vähäiseksi.

Parempaa käytettävyyttä

Philips älytelevisiot ovat aina tarjonneet huimia ominaisuuksia – mukaan lukien mahdollisuuden käyttää ulkoista kiintolevyä tallentamiseen, ohjelman pysäyttämiseen sekä taaksepäin palaamiseen.

TP Vision oli myös ensimmäisten joukossa esittelemässä television ohjaamista matkapuhelimella Philips TV Remote-sovelluksen avulla, jota on jatkuvasti kehitetty käyttäjäpalautteen perusteella. Vuoden 2016 uudistuksiin lukeutuvat mm. turvallisempi, pin-koodilla lukittu paritus television ja mobiililaitteen välillä sekä mahdollisuus käyttää sovelluksen perustoimintoja puhelimen lukitulta näytöltä.

Philips TV Remote-sovellus mahdollistaa myös television vapaiden kanavien katsomisen matkapuhelimilla ja tableteilla toisessa huoneessa.

Sovelluksella on helppoa suunnitella viikon televisiokalenteri, ajastaa tallennukset sekä hakea sisältöä.

Mediakontaktit:
Tuotteisiin liittyvät mediakysymykset:
Juhani Hallamaa
juhani.hallamaa@tpv-tech.com

Android TV: https://youtu.be/93WdFfp_Ib8
Ambilight: https://youtu.be/FZE5I-GcVVM
Gaming: https://youtu.be/0L0nPrS3u-k

Lisämateriaalit, kuvat, videot jne. TP Visionin press-roomista

Philips TV:t myy ja markkinoi TP Vision. Yrityksen omistaa TPV, joka on yksi maailman johtavista näyttö ja televisiovalmistajista.

Avainsanat: